- Kezza25 september 2017 om 11:08
Goedemorgen,
Ik ben een man van 43 jaar en loop nu ongeveer 2 maanden met de volgende klachten.
Ik heb een soort van ‘onbestendig’ gevoel in m’n hoofd wat veroorzaakt wordt door klachten vanuit m’n nek en die bulten onder m’n schedel. Wanneer ik bijv. mijn hoofd naar link/rechts omhoog of omlaag beweeg gaat dit moeizaam en doet pijn aan deze bulten. Ook ben ik af en toe draaierig. Soms maakt het me wat angstig en wil ik het liefst op bed liggen. Klinkt misschien raar maar soms doet het denken ook pijn. Het vreemde is dat het de ene dag meer aanwezig is dan de andere. Ik heb al 2 maanden fysio maar klachten blijven dus aanwezig. De fysio/dokter vermoeden dat het met spierspanning te maken heeft. Ik heb wel een kromming in m’n rug en bekend met migraine (gemiddeld 1x in de 2 a 3 maanden). Wellicht dat er meer mensen zijn met deze klachten en wat te doen want ik wil hier heel graag vanaf. Bij voorbaat dank voor de reacties.Mvrgr.
Kezza1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 september 2017 om 15:27Het lijkt op een trapeziussyndroom. Dat kan inderdaad veroorzaakt worden door spierspanning. Het heeft doorgaans ook met houding te maken. Misschien is het goed als je eens naar een cesar of mensendieck therapeut gaat.
Reageren