- Angstig20 september 2017 om 13:43
Hoi ik ben een man van 20 ik heb al 2 maanden last van een soort duizeligheid een licht gevoel in mijn hoofd het maakt me angstig al 5 keer naar de huisart geweest bloed laten checken was goed longen laten checken was goed hart filmpje laten maken was goed het is begonnen 2 maanden geleden ik kwam net uit een kliniek ik slikte antipsychotica en akineton en toen ik eruit kwam ben ik er zelf mee gestopt en na een paar dagen kreeg ik dus dit gevoel ik moet zeggen dat ik nogal een stressvol jaar achter de rug heb ik heb mn lever beschadigd door te veel alcohol gebruik herstelt wel hopelijk mijn moeder bijna verloren en kweetniet of dit een teken is van angst of stress ik heb al een paar keer paniekaanvallen gehad ik zie ook sterretjes en dingen zoals schaduwen die er niet zijn heel raar als ik buiten loop voelt het alsof het allemaal niet echt is een soort van droom een soort van raar gevoel bij mn voorhoofd geen pijn of druk maar een soort irriterend gevoel ik heb verder geen andere klachten maar ik maak me er wel zorgen om elke dag zit ik in spanning en angst hierom handen en voeten zweten heel de dag ik huil veel iets wat ik nooit heb gedaan ik durf niet meer naar buiten wat kan dit zijn
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 september 2017 om 15:57Angstig20 september 2017 om 17:58Er staat dat ik een erge angststoornis heb
ReagerenAngstig20 september 2017 om 18:00John (moderator)
20 september 2017 om 18:27Dat kan zelfs heel goed. Door de angststoornis, ga je namelijk ook hyperventileren. Daar merk je zelf alleen helemaal niks van. Maar de klachten die daar door ontstaan merk je wel. Ga naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen.
Lees ook eens de columns over angst:
https://www.dokter.nl/dossiers/angsten/
ReagerenAngstig20 september 2017 om 19:02Dankje wel
Reageren