- Anoniem13 september 2017 om 14:33
Sinds 2 maanden heb ik een heel naar drukkend gevoel in mijn keel. Mijn keel lijkt opgezet en het voelt vaak als benauwd aan. Heb inmiddels een maagonderzoek gehad wat geen afwijkingen liet zien. Verder heeft KNO arts in mijn keel gekeken. Ziet ook geen afwijking…. Wat kan ik nog meer doen om dit vervelende gevoel kwijt te raken. Wordt er wanhopig van want het is er de hele tijd.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 september 2017 om 15:10Heb je veel stress/spanningen?
Doe eens de test op:Â https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
ReagerenRoos28 mei 2018 om 23:44heb je er nog steeds last van? Ik heb namelijk precies hetzelfde..
ReagerenGedy18 augustus 2018 om 14:55Hoi
Hier nog iemand met het zelfde probleem wordt er knettergek van.
Al 2x kno arts geweest en met een slang via neus bekeken en ook echo gehad,maar alles zag er goed uit(gelukkig maar).
Maar blijf aan 1 zijkant drukkend benauwd gevoel houden wat mijn dus weer erg angstig maakt, wil graag een scan maar dat doen ze niet omdat er geen reden voor is.
Globus gevoel zeggen ze dan loop nu bij logopedie voor massage maar nog geen enkele verbetering.
Loop Hier Al 2 mnd mee rond
Wie o wie heeft dit ook
ReagerenGedy5 oktober 2018 om 20:49Maf30 december 2018 om 00:12Hallo,
Ik heb hier zeker al 1 jaar en 2 maanden last van. Veel te lang. De kno arts zag bij mii ook geen afwijkingen. Stress heb ik wel, maar dat had ik voordat ik deze klachten had ook al. Ik kreeg dit in combinatie met andere klachten. Q maand daarvoor had ik colitis gekregen
Reageren