Zoeken Vraag het forum

drukkend gevoel op strottehoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds 2 maanden heb ik een heel naar drukkend gevoel in mijn keel. Mijn keel lijkt opgezet en het voelt vaak als benauwd aan. Heb inmiddels een maagonderzoek gehad wat geen afwijkingen liet zien. Verder heeft KNO arts in mijn keel gekeken. Ziet ook geen afwijking…. Wat kan ik nog meer doen om dit vervelende gevoel kwijt te raken. Wordt er wanhopig van want het is er de hele tijd.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je veel stress/spanningen?

Doe eens de test op: https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    Roos

heb je er nog steeds last van? Ik heb namelijk precies hetzelfde..

Reageren
    Gedy

Hoi

Hier nog iemand met het zelfde probleem wordt er knettergek van.

Al 2x kno arts geweest en met een slang via neus bekeken en ook echo gehad,maar alles zag er goed uit(gelukkig maar).

Maar blijf aan 1 zijkant drukkend benauwd gevoel houden wat mijn dus weer erg angstig maakt, wil graag een scan maar dat doen ze niet omdat er geen reden voor is.

Globus gevoel zeggen ze dan loop nu bij logopedie voor massage maar nog geen enkele verbetering.

Loop Hier Al 2 mnd mee rond

Wie o wie heeft dit ook

Reageren
    Gedy

Hoi

Ben jij al van je klachten af ?

Ben heel benieuwd.

Groet Gedy

Reageren
    Maf

Hallo,

Ik heb hier zeker al 1 jaar en 2 maanden last van. Veel te lang. De kno arts zag bij mii ook geen afwijkingen. Stress heb ik wel, maar dat had ik voordat ik deze klachten had ook al. Ik kreeg dit in combinatie met andere klachten. Q maand daarvoor had ik colitis gekregen

Reageren
Reageer op: drukkend gevoel op strottehoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.