Zoeken Vraag het forum

Drukkend gevoel bovenop hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bas

Hallo

Ik heb nu sinds woensdag vorige week eigenlijk constant een drukkend gevoel bovenop mijn hoofd. Ook bij beide slapen. Zegmaar van oor tot oor.

Het doet geen pijn maar is wel heel vervelend. Als ik ga liggen verdwijnt het langzaam. Zodra ik dan weer overeind kom is het ook meteen weer terug.

Ook verdwijnt het grotendeels als ik mijn hoofd aanraak.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

4 reacties
    Reageren
    Bas

Kleine aanvulling: ik heb sinds vandaag ook koorts en een keelontsteking. Maar dat is er dus pas later bijgekomen.

Reageren
    John (moderator)

Het kan toch door de aankomende keelontsteking veroorzaakt zijn

Reageren
    Bas

Ah dus toch

Reageren
    Bas

Er stond nog een stukje onder mijn vorige reactie maar dat zie ik nu niet meer…

Twijfelde zelf omdat ik niet echt verstopt zit. Maar het kan dus wel met elkaar te maken hebben

Reageren
Reageer op: Drukkend gevoel bovenop hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.