Zoeken Vraag het forum

Wat zou dit kunnen zijn? Het doet enorm zeer

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • damian78

beste iedereeen

Zou iemand mij van dienst kunnen zijn en mij vertellen wat het volgende is: Ik werd afgelopen zondag wakker met een flinke hoofdpijn. Verkeerd geslapen dacht ik, een vermoeid speiertje e.d. Toch hield het aan en de pijn was niet mis. Als ik het zo mag beschrijven als 7/10, alsof iemand een voodoopop van mij heeft en ik elke drie tellen een stroomstoot voel. Alsof ik een oorontsteking, oogontsteking en kiespijn tegelijk heb.

Inmiddels hebben de pijnen zich wat uitgebreid. Ik voel behalve stroomstoten in hoofd, hals, nek, oor nu ook in rechteroksel en elleboog. Hier kan ik niet meer van slapen. Het is zeer uitzonderlijk dat ik bij elke pijnscheut als Tarzan zit te schreeuwen, zo’n ongekende pijn is het. De laatste dagen heb ik er ook zweertjes of bulten in de nek en achterhoofd alsmede ook op de wangen gekregen zodat ik van de pijn ook niet meer op bed kan liggen. Ook voel ik de omgeving een beetje om me heen draaien alsof ik net terug ben van een intercontinentale vlucht, kan door de pijn zijn.

Kan iemand mij vertellen waar dit op lijkt? Mijn huisartsenpost is t/m 1 mei gesloten en ik lig plat van de pijn. bvd

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Neem contact op met de huisartsenpost

Reageren
Reageer op: Wat zou dit kunnen zijn? Het doet enorm zeer
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.