jaren later klachten van te veel medicijnen

  • #1

    ik heb een vraag die ik eigenlijk niet zo goed durf voor te leggen maar ik ga het toch doen. wil heel graag antwoord op een vraag die me dwars zit. graag alleen serieuze antwoorden. misschien heeft iemand een persoon in de familie die arts is ofzo..
    een aantal jaren geleden heb ik verschillende malen te veel medicatie ingenomen (verschillende middelen) omdat ik toen helemaal niet lekker in mijn vel zat. ik hoopte dat daardoor mijn gevoel wat zou afvlakken. het is niet zo dat het heel veel was maar verschillende middelen een aantal keer met een te hoge dosering. een enkele keer moest ik braken. nu heb ik jaren later neurologische klachten en ik ben bij verschillende artsen geweest maar er is niet een aanwijsbare oorzaak gevonden. ik heb al die jaren geen klachten gehad maar ik vraag me af of ik nu na jaren in eens wel klachten kan hebben door toen die inname. of zou ik toen meteen al las moeten hebben van deze klachten.alvast bedankt voor het antwoord.

    Reageer
Reageer op: jaren later klachten van te veel medicijnen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief