- Anoniem20 oktober 2016 om 01:56
Hoi, ik ben een 17 jarige jongen met sinds kort moeite om dingen op korte termijn te onthouden, verder heb ik al lange tijd last van constante hoofdpijn. Ik heb namelijk 2 jaar terug een migraine aanval gehad, waarbij ik eerst mijn spreekvaardigheden verloor gevolgd door enorme kloppende hoofdpijn. Sindsdien heb ik hoofdpijn op deze schaal gelukkig niet meer meegemaakt.
Ik heb recentelijk enorm veel gemerkt dat ik dingen op korte termijn moeilijk kan onthouden. Bijvoorbeeld dat ik iets wat ik 5 minuten geleden gezegt heb alweer vergeten ben en dat ik mij heel vaag kan herinneren wat ik gisteren gedaan heb en gezegt heb tegen specifieke personen. Bijvoorbeeld dat ik voor de 3rde keer iets tegen iemand zeg terwijl ik daar geen weet van heb.
Ik kom eigenlijk alleen maar buiten als ik naar school moet en sport weinig. Verder ben ik sinds jong kind een enorme moeilijke eter en het komt erop neer dat ik iedere avond aardappelen eet met een stukje vlees. Misschien heeft dit eventueel iets te maken met mijn kwalen.
Ik hoop ten zeerste dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2016 om 08:01Het is moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen.
Reageren
Ik zou je willen adviseren om met de klachten naar de huisarts te gaan.
Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?Anoniem20 oktober 2016 om 13:16Wat drugs en alcohol betreft ben ik een heilig boontje. Nog nooit gebruikt of gedronken. Verder slik ik alleen 2 keer per dag een davitamon voedingssupplement tabletje.
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2016 om 17:12Ga dan toch maar met de klachten naar de huisarts..
Reageren