hoofdpijn, trillen van handen vergeetachtigheid

Ik ben op dit moment 17 jaar ik heb al zwaar hoofdpijn van zolang ik mij herrinner, hiernaast ben ik soms duizelig

Ik ben ook erg vergeetachtig

Ik kan me de laatste tijd erg moeilijk concentreren

Ik heb wel ook dyslexie

De hoofdpijn doe ik heb gaat hoe langer ik het heb over naar mijn ogen normaal hielp slapen maar ik kan niet meer uitslapen en sta op met hoofdpijn

Ben al paar keer naar de dokter geweest daar zeggen ze cronish ontstoken sinussen of zoiets

Reageren

Ik was vergeten te zeggen dat mijn handen op onregelmatige tijdstippen trillen

Vb
    dan een dag aan een stuk door dan weer een week niet Daan een paar minuten wel dan een maand weer dit hetzelfde met mijn hoofd pijn

Reageren

Aan ontstoken sinussen is wel wat te doen. Ben je al eens doorverwezen naar een KNO arts?

Reageren

Ik ben er al vaker naar toegeweest hij dacht dat ik chronisch ontstoken neusholten had maar de sprays die ik kreeg deden weinig of niets af.

Ik ga volgende week donderdag bloed laten trekken en op vitamine, zout en suiker tekort of teveel laten controleren

Mijn vriendin (verpleegkundige in opleiding) vermoed vitamine tekortvmet namen B12

Reageren

Ben benieuwd wat er dan uit het bloedonderzoek zal komen.

Reageren

Heb bloed laten trekken kwam niets uit wat aanleiding gaf

Reageren

Vraag je huisarts om een verwijzing naar de neuroloog i.v.m. de aanhoudende hoofdpijnen.

Reageren

Zal ik doen
    Alles wat ik "heb" kan ook niets met elkaat te maken hebben ik wil voor namelijk van mijn hoofdpijn af komen

En akvast bedankt

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: hoofdpijn, trillen van handen vergeetachtigheid

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe