- Anoniem16 augustus 2016 om 09:36
Hallo,
Mijn klachten zijn als volgt.
-flikkeringen oog
-spiertrekkingen (hele lichaam, alleen in rust)
-soms kramp rond de
blaas (pijnlijk)– zwakte gevoel rechter arm en been. (Ik kan er nog wel alles mee, evenzware dingen tillen en sporten. Maar de volgende dag heb ik alleen spierpijn aan mijn rechter arm en been. (Tijdens het skaten heb ik er niet zoveel last van, raar maar waar :p)
-acute pijn hoofd, duurt 2-3 seconde. (Heb ik nu geen last meer van).
-soms opeens vermoeid (duurt ongeveer 30min – 1 uur)
-apart gevoel linker wang (komt en gaat).
Ik ben een jongen van 18 jaar en ik heb deze klachten nu ongeveer 3 maanden.
Mijn geschiedenis:
-pfeiffer gehad in 2014
-ik heb een pupilverschil (wisselt per oog, is al uitgezocht door de neuroloog)
-hooikoortsAl deze klachten zijn geleidelijk ontstaan. Ik ben geprikt op alles: lyme, b12 etc
Ook ben ik bij de neuroloog geweest, MRI hersenen gehad.
Alles zag er perfect uit.
Reflexen werken toppie, ik heb een zicht van 150%.
Al deze klachten kreeg ik nadat ik klaar was met mijn examens, toen de vakantie begon.
Al deze dingen hebben mij heel erg bang gemaakt en ik weet echt een raad meer. Ik moet wel zeggen dat ik superveel heb gegoogeld op mijn klachten, en ik kom steeds op MS en BFS… De huisarts en de Neuroloog weten het ook niet echt…
Iemand nog een idee?..
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2016 om 09:43Het zou een gevolg kunnen zijn van de examenstress
De klachten treden vooral op n rust. Daarom heb je er met skaten ook amper last van. Dan ben je druk bezig en heb je geen tijd om op de klachten te letten.
ReagerenAnoniem16 augustus 2016 om 11:56Dat wordt mij dus ook vaak verteld.. maar het is toch vreemd dat deze klachten dan zo lang aanhouden?..
ReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2016 om 17:04Eigenlijk niet. Door de stress tijdens de examenperiode, is er iets mis gegaan met je ademhaling. Je bent gaan hyperventileren.
Reageren
Ga naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen.