Zoeken Vraag het forum

werken als cauda patient

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een man van 47 jaar. In november 2015 heb ik het Cauda syndroom opgelopen na een bedrijfsongeval. Ik ben dus al een tijdje onderweg, moet weer re-integreren maar ben ook voor 40 uur met enige aanpassingen goed gekeurd om te weken.
    Graag zou ik willen weten hoe dit zit bij andere cauda patiënten. Ben ij ook cauda patient, hoeveel uur werk je weer en voor hoeveel uur ben je goedgekeurd om te gaan werken. Ik heb namelijk echt mijn bedenkingen bij een volle week van 40 uur.

3 reacties
    Reageren
    Marianne

Mijn man heeft sinds 2009 de meest complete vorm van het Caudasyndroom wat er maar bestaat. Hij was de laatste jaren spuiter bij een vrachtwagenfabrikant, maar ondanks dat hij echt geknokt heeft om weer terug te keren op de werkvloer, is dit niet gelukt. Voor meer info: http://www.caudasyndroom.wordpress.com

Groetjes en sterkte,

Marianne

Reageren
    M.Struikenkamp

Heb het net pl/m 9 weken achter de rug deze meer als een klassieke hernia operatie.

Bij mij hebben ze hem rond om moeten weg halen, kon mijn ontlasting en urine niet kwijt

Heb een maand met urine weg infectie ziekenhuis bacterie en aanpassing hardmedycijnen

in het ziekenhuis gelegen twee maal op en neer naar Tilburg vervoerd voor operatie van

31 januari jongslede.

Advies van e t z  Tilburg eerste weken rustig aan te doen  15 min zitten/ stilstaan

afwisselen met liggen en lopen.

Lichte werkzaamheden bureau of huishoudelijk werk na 2-4 weken

Zware werkzaanheden pas naar 3maanden hervatten.

Auto rijden en fietsen mag naar  2 weken.

Heb heel veel pijn gehad.

Succes .

MVG

Reageren
    Ina

Ben je wel opgenomen in een revalidatiecentrum? Dat is heel belangrijk zeker als je niet lopen kunt na de operatie. Zie ook http://www.cauda.nl Veel sterkte met je herstel!

Reageren
Reageer op: werken als cauda patient
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.