- Anoniem8 augustus 2015 om 22:13
Hallo ik ben 15 jaar meisje. Vandaag ben ik een paar keer flauwgevallen. Ik heb ook erg veel last van hoofdpijn aan 1 kant maar dit zijn aanvallen die maar 15-30 min duren. En ook continue erg duizelig ook heb ik totaal gewn eetlust vandaag niets gegeten op een beetje yoghurt na. Weet iemand wat dit is? Ik wil ook niet meteen naar de huisarts rennen. Mijn ouders weten er ook nog niets van. Ik wil namelijk niet dat ze ongerust zijn over niets. Alvast bedankt
Gr. Anna
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2015 om 23:33[quote]En ook continue erg duizelig ook heb ik totaal gewoon eetlust vandaag niets gegeten op een beetje yoghurt na.[/quote]Daar gaat het natuurlijk ook niet beter van worden. Het kan heel goed zijn dat er iets met je bloedsuiker niet goeds gaat.
Reageren
Ik zou je toch willen aanraden om dit met je ouders te bespreken. Het zijn klachten om mee naar de dokter te gaan.Anoniem9 augustus 2015 om 16:05Bedankt voor uw reactie, ik heb vandaag gewoon goed gegeten en nog steeds last van de klachten. Deze beginnen zelfs te verergeren. Ik heb mijn ouders ingelicht, ze vinden echter dat ik me aanstel….
Gr anna
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2015 om 16:28Na een keer goed eten gaat dat niet meteen over.
Als de klachten aanhouden, praat er dan toch weer met je ouders over.
Daarnaast kun je ook zelfstandig een afspraak maken bij je huisarts.
Je bent 15.Heb je misschien veel stress of spanningen?
ReagerenAnoniem9 augustus 2015 om 16:55Nee ik heb totaal geen last van stress of spanningen…. Het kwam ineens opzetten..
ReagerenAnoniem9 augustus 2015 om 20:26Ben net weer flauwgevallen en heb nu een snee/schram op mn hoofd… Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Ik slaap vannacht bij een vriend van me. Ik heb ook beetje last van geheugenverlies… Mijn veiend vond dat ik met zn vader moet gaan praten (die is neuroloog ofzo iets) maar hier heb ik totaal geen zin in… Moet ik me zorgen maken of kan ik gewoon tot morgen wachten en dan naar de huisarts? (Moest ook overgeven)
Gr. Anna
ReagerenAnoniem9 augustus 2015 om 21:28Ik ben nooit met een fiets gevallen…. Dat meot iemand anders zijn geweest… Ik had vandaag een feestje van een vriendin van me waar ik samen met mn vriend naartoe ben gegaan en we hadden afgesproken bij hem te blijven slapen omdat hij daar in de buurt woont….
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2015 om 21:41Dan zal het IP adres wel toevallig precies hetzelfde zijn en had het meisje van gisteren ook toevallig een vriend wiens vader neuroloog is…..en had die ook toevallig dezelfde klachten als jou.
Praat met de vader van je vriend……
ReagerenAnoniem10 augustus 2015 om 11:36Ja oke… Je hebt wel gelijk… Ik durf dit wigenlijk niet zo goed… Maar is al opgelost want we gingen met zn allen even wandelen en toen viel ik flauw… Hij weet er dus al van… Sorry…
Reageren