- Anoniem31 mei 2015 om 14:16
Hallo ik heb de laatste tijd heel veel last van dat ik ergens naar toe staar maar wel gewoon alles kan doen met me lichaam maar wel moeilijk vind om te stoppen met staren ?
Is dit epelepsie ?
5 reactiesReagerenAnoniem31 mei 2015 om 14:27Iemand ik ga anders echt naar de huisartsenpost..
ReagerenJohn (moderator)
31 mei 2015 om 17:34Als je er al langer last van hebt is er geen reden om daar nu mee naar de huisartsenpost te gaan. Je had daar mee naar de huisarts kunnen gaan. Ik zie geen link met epilepsie. De huisartsenpost is voor spoedgevallen.
ReagerenAnoniem3 juni 2015 om 19:48Sorry dat ik zij dat ik naar de huisartsenpost ging maar ik was zeer. Angstig en ik heb het niet volledig vertelt.
Ik heb dus soms dat is dus begin te staren naar iets en dan reageer ik wel denk ik en ben er ook gewoon bij en weet wat iedereen zegt maar ik kan moeilijk stoppen met dit staren en naar 10/20 seconden lukt het om te stoppen.
Dit gebeurd eigelijk altijd als ik ga zitten of tot rust kom.
Ik ben zelf nu 14 en heb dit al ongeveer denk 7 jaar (teminste dat denk ik wel minste 4 jaar dat ik het merk)Kan u nu zeggen dat een abcences is of gewoon normaal staren.
Want omdat hypocondrisch ben is dit niet echt een fijn goedje..Ps: Zeg aub niet ga naar de huisarts want ik maak morgen een afspraak..
ReagerenAnoniem3 juni 2015 om 19:56John (moderator)
3 juni 2015 om 23:41Dat zijn geen abcenses, dat is gewoon staren. Je hebt daar een gewoonte van gemaakt..
Reageren