Zoeken Vraag het forum

epilepsie?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniempjee09

haii, ik heb 2 dingen/vragen waar ik mee zit en dat gaat over epilepsie…

ik pak namelijk weinig slaap, ik ben 15 en pak ongeveer met een doordeweekse dag 5/6 uur slaap, alleen laatste tijd voel ik me echt klote.. hele dagen hoofdpijn en raar in mijn hoofd een druk in me hoofd en duizelig gevoel. door dat rare gevoel in me hoofd ben ik wel eens bang dat dat epilepsie kan zijn heb verder nog nooit epilepsie gehad of iets en ook niet in de familie maar dan zie ik soort lichte licht flitsen als ik snel wegkijk, dat heb k best vaak maar gebeurd dan verder niks maar ben dan toch bang als ik dat vaker heb het toch epilepsie kan zijn. En in de winter ben ik soortvan depressief geweest ik loop ook bij een psycholoog en ben in die tijd heel vergeetachtig geworden moet ook echt dingen op s chrijven om te onthouden . maar ik heb ook paar keer geblowd maar aan het begin voelde k me goed tot ik hasj gebruikte toen kreeg ik zoon raar gevoel in me hoofd en ben ik ook bang dat dat iets met epilepsie kan worden… iemand heeft mij ooit wijs gemaakt dat je van oververmoeid heid epileptische aanval kan krijgen omdat je hoofd dan weinig rust krijgt.. klopt dat of is dat onzin?? want als ik Hard geluid hoor of flitsende beelden zie ben ik wel oplettender ofzo?? wat kan dit allemaal zijn??

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn geen symptomen van epilepsie

Reageren
    Catootje

Ik zou beginnen bij je voedingspatroon. Beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, waardoor je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. is beter voor je neurotransmitters en kan schelen in het slapen. Gebruik van hasj geeft veranderingen in je neurotransmitters.

Daarnaast kunnen diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren de aanmaak van je neurotransmitters verbeteren. Denk aan stoffen als magnesium, vitamine B en D en omega 3. Dit zou kunnen schelen in het slapen en je andere klachten. Je kan advies vragen op natuurgeneeskundig gebied.

Reageren
Reageer op: epilepsie?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.