Zoeken Vraag het forum

Duizeligheidsaanvallen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb de antibiotica genomen voor mijn keel en het is nog niet verbeterd, ik zie nog steeds ontstekingen achteraan mijn keel. Met de duizeligheid ging t goed met de pillen, maar toen kreeg ik echt extreem veel maagpijn vn de pillen en ben ermee moeten stoppen. Sindsdien zijn de duizeligheidsaanvallen terug

John (moderator)

Ga in ieder geval terug naar je huisarts, als voortijdig met de antibiotica hebt moeten stoppen.

Reageren
    Anoniem

De antibiotica heb ik helemaal uitgenomen, de pilletjes tegen de duizeligheid niet omdat ik ermee mocht stoppen wanneer ik wou

Reageren
    John (moderator)

Aha, dat had ik dus verkeerd begrepen.
    Ga dan in ieder geval toch terug naar je huisarts. Wellicht kan hij/zij andere pillen tegen de duizeligheid voorschrijven of een maagbeschermer als de pillen wilt doornemen.

Reageren
    Anoniem

Ik durf eigenlijk niet terug naar de dokteres omdat ze zei dat het waarschijnlijk psychologisch ligt bij mij en ze zei dat ik me niet altijd zo druk moet maken, daarom hoopte ik op een second opinion hier. Ik heb het gevoel dat als ik veel heb gepraat of geslikt heb dat ineens mijn keel erg dik wordt waardoor ik slechter adem krijg.

Reageren
    John (moderator)

De dokter bijt niet hoor.

Reageren
Reageer op: Duizeligheidsaanvallen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.