Zoeken Vraag het forum

Draaiende ogen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Een aantal dagen geleden had ik een erg gloeiend hoofd, dit duurde een aantal uur. Ik voelde me verder goed totdat ik raar begon te ruiken, steken in mijn voorhoofd kreeg en lichtflitsen zag. Mijn ogen begonnen omhoog te rollen. Ik gebruik ritalin. Is iemand hier ook bekend mee of weet iemand wat dit is?

Ik hoor graag van u

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Gebruik je de Ritalin op recept en hoelang gebruik je het al?

Reageren
    Anoniem

Ja op recept en ongv een jaar nu

Reageren
    John (moderator)

Dan zou het in principe geen bijwerking van de ritalin meer moeten zijn, tenzij er een combinatie is geweest van alcohol, drugs of andere medicijnen.
    Zijn de klachten nu wel weer volledig weg?

Reageren
    Anoniem

Nee ze zijn niet volledig weg. Ben erg moe en kijken doet zeer. In de war en erg vergeetachtig.

Reageren
    John (moderator)

Als er verder geen bijzonderheden zijn, ten aanzien van de Ritalin, is het verstandig om met de klachten toch even naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

Gisterennacht kwam een buurman van me aan de deur. Hij had helemaal rollende (draaiende) ogen en trok met zijn mond. Is dit tekenend op drugsgebruik, zoals xtc. Hij zei dat hij marihuana had gebruikt, maar opperde daarna dat dit een grapje was en dat hij helemaal geen drugs gebruikt. Toen vertelde hij dat hij het gevoel had dat mensen
    hem steeds aankeken op straat. Hij loopt de hele tijd aandacht te vragen door hard te roepen.

Reageren
Reageer op: Draaiende ogen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.