- Anoniem26 oktober 2014 om 12:32
Hallo,
Een aantal dagen geleden had ik een erg gloeiend hoofd, dit duurde een aantal uur. Ik voelde me verder goed totdat ik raar begon te ruiken, steken in mijn voorhoofd kreeg en lichtflitsen zag. Mijn ogen begonnen omhoog te rollen. Ik gebruik ritalin. Is iemand hier ook bekend mee of weet iemand wat dit is?
Ik hoor graag van u
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2014 om 14:57Gebruik je de Ritalin op recept en hoelang gebruik je het al?
ReagerenAnoniem26 oktober 2014 om 16:38Ja op recept en ongv een jaar nu
ReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2014 om 16:54Dan zou het in principe geen bijwerking van de ritalin meer moeten zijn, tenzij er een combinatie is geweest van alcohol, drugs of andere medicijnen.
Reageren
Zijn de klachten nu wel weer volledig weg?Anoniem26 oktober 2014 om 16:57Nee ze zijn niet volledig weg. Ben erg moe en kijken doet zeer. In de war en erg vergeetachtig.
ReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2014 om 17:11Als er verder geen bijzonderheden zijn, ten aanzien van de Ritalin, is het verstandig om met de klachten toch even naar de huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem12 december 2014 om 19:16Gisterennacht kwam een buurman van me aan de deur. Hij had helemaal rollende (draaiende) ogen en trok met zijn mond. Is dit tekenend op drugsgebruik, zoals xtc. Hij zei dat hij marihuana had gebruikt, maar opperde daarna dat dit een grapje was en dat hij helemaal geen drugs gebruikt. Toen vertelde hij dat hij het gevoel had dat mensen
Reageren
hem steeds aankeken op straat. Hij loopt de hele tijd aandacht te vragen door hard te roepen.