Zoeken Vraag het forum

Moeite met praten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over ‘praten’. Ik merk dat ik de afgelopen welen steeds meer moeite heb met praten. Ik ben steeds meer opzoek naar woorden en maak vaak grammaticale foute tijdens praten. Ook voel ik de afgelopen dagen soort van een druk in me hersenen, soort van verlamming (dat klinkt heel vaag, maar zo voelt het eenmal).
    Ik moet dan ook heel eerlijk zijn dat ik wel paar keer drugs heb gebruikt en uit een heel stressvol situatie kom. Ik heb geen stress meer en gebruik ook geen drugs meer.
    Ook ben ik geen verlegen persoon. Ik stotter ook verder niet.
    Ik ben een beetje bang dat dit een signaal is op iets ernstigs. Ik zal ook maar huisarts gaan, maar hoor graag ook wat anderen er van vinden.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Ik moet dan ook heel eerlijk zijn dat ik wel paar keer drugs heb gebruikt en uit een heel stressvol situatie kom. Ik heb geen stress meer en gebruik ook geen drugs meer.[/quote] Hoelang is dit geleden? Welke drugs heb je gebruikt?
    Hoe oud ben je? Heb je nog andere klachten?

Reageren
    Anoniem

Ik heb de afgelopen zomer ongeveer 10 x (Max) XTC gebruikt. Ook rook ik ongeveer 1x per 2 weken een jointje (hasj).
    Ik heb vorige zomer heel veel stess gehad (10 kilo afgevallen toen). Maar ik geen stress meer (heb gesprekken met me psycholoog, wat ontzettend heeft geholpen). Ik ben 30.5 jaar en vrouw.

Reageren
    Anoniem

Ik heb trouwens ook geen andere klachten.

Reageren
    John (moderator)

Het kan een nawerking zijn van drugs en stress. Ook al in de stress weg. Je lichaam heeft er toch iets langer voor nodig om te herstellen.
    Een verwijzing naar de neuroloog zou ik echter wel vragen. Al is het maar om andere zeken uit te sluiten.

Reageren
    Anoniem

Hartelijk dank voor je reactie..

Reageren
Reageer op: Moeite met praten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.