- Anoniem1 september 2014 om 03:12
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje over ‘praten’. Ik merk dat ik de afgelopen welen steeds meer moeite heb met praten. Ik ben steeds meer opzoek naar woorden en maak vaak grammaticale foute tijdens praten. Ook voel ik de afgelopen dagen soort van een druk in me hersenen, soort van verlamming (dat klinkt heel vaag, maar zo voelt het eenmal).
Ik moet dan ook heel eerlijk zijn dat ik wel paar keer drugs heb gebruikt en uit een heel stressvol situatie kom. Ik heb geen stress meer en gebruik ook geen drugs meer.
Ook ben ik geen verlegen persoon. Ik stotter ook verder niet.
Ik ben een beetje bang dat dit een signaal is op iets ernstigs. Ik zal ook maar huisarts gaan, maar hoor graag ook wat anderen er van vinden.5 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 september 2014 om 07:23[quote]Ik moet dan ook heel eerlijk zijn dat ik wel paar keer drugs heb gebruikt en uit een heel stressvol situatie kom. Ik heb geen stress meer en gebruik ook geen drugs meer.[/quote] Hoelang is dit geleden? Welke drugs heb je gebruikt?
Reageren
Hoe oud ben je? Heb je nog andere klachten?Anoniem1 september 2014 om 13:30Ik heb de afgelopen zomer ongeveer 10 x (Max) XTC gebruikt. Ook rook ik ongeveer 1x per 2 weken een jointje (hasj).
Reageren
Ik heb vorige zomer heel veel stess gehad (10 kilo afgevallen toen). Maar ik geen stress meer (heb gesprekken met me psycholoog, wat ontzettend heeft geholpen). Ik ben 30.5 jaar en vrouw.Anoniem1 september 2014 om 13:31Ik heb trouwens ook geen andere klachten.
ReagerenJohn (moderator)
1 september 2014 om 13:49Het kan een nawerking zijn van drugs en stress. Ook al in de stress weg. Je lichaam heeft er toch iets langer voor nodig om te herstellen.
Reageren
Een verwijzing naar de neuroloog zou ik echter wel vragen. Al is het maar om andere zeken uit te sluiten.Anoniem1 september 2014 om 20:36Hartelijk dank voor je reactie..
Reageren