Hoofdpijn/hangende ooglid

Hallo,
    Ik ben een jongen van 16 en ik zit met een probleem.

Afgelopen maandag 7-4-2014 heb ik meegedaan aan theaterworkshops. Ik moest bij een scene even op de grond gaan liggen. Ik lag ongeveer 20 seconden met mijn hoofd tegen een best wel hard vloeroppervlak aan. Toen ik was opgestaan, voelde ik pijn in mijn hoofd aan de rechterkant (aan de kant waar ik aan gelegen heb). Ik vond het raar, omdat ik voor ik was gaan liggen helemaal geen last van mijn hoofd had. Ik maakte ook geen klap aan mijn hoofd. Ik ging liggen zoals ik bijvoorbeeld in mijn bed ga liggen.

Daarna had ik bijna de hele dag last van hoofdpijn aan de rechterkant van mijn hoofd. Ik merkte wel dat de pijn minder werd toen ik bijvoorbeeld buiten aan het wandelen was.

Dinsdag had ik minder pijn aan de rechterkant van mijn hoofd, maar ik merkte wel pijn aan de linkerkant.

Vandaag heb ik nog steeds last van hoofdpijn. Wat ik ook zie is dat mijn linker ooglid een beetje hangt. Als je het met het rechte ooglid vergelijkt zie je heel duidelijk dat het rechte hoger is. Ik voel ook dat de hoofdpijn nu meer aan de linkerkant is (dus ook waar mijn ooglid hangt).

Ik heb over de hoofdpijn aan mijn moeder verteld. Ze vindt dat ik me daar teveel zorgen over maak. Ik snap dat ze het denkt. Ik heb last van angststoornis. Ik ben vaak bang dat ik een ziekte heb en dat ik eraan overlijd, omdat ik er niet mee naar de dokter ben geweest. Maar deze keer voel ik echt pijn in mijn hoofd. Het hangende ooglid heeft zelfs mijn moeder gezien, maar ze zei dat ik vast 's nachts door een mug gestoken ben.

Ik weet niet of ik ermee naar de huisarts moet. Ik heb sowieso morgenochtend een afspraak met iets anders, maar dat is helemaal niet erg. Ik zit eraan te denken of daarover mijn huisarts morgen te vertellen.

Ik weet het allemaal niet. Ik ben bang dat ik een hersenkneuzing heb of zo. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Reageren

Een hersenkneuzing krijg je niet van ergens tegen aan liggen. Ook niet als dat hard is. Laat de huisarts meteen even kijken naar je nek en hoofd.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Hoofdpijn/hangende ooglid

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe