- Anoniem3 maart 2014 om 17:05
Ik ben 22 en maak me de laatste tijd zorgen over enkele klachten. Woorden komen er namelijk vaak (dagelijks) verkeerd uit en heb soms moeite met te verstaan wat mensen zeggen (ik hoor het wel duidelijk maar begrijp het niet na soms drie keer vragen). Ook heb ik vaak last van duizeligheid met bijhorende misselijkheid bij activiteiten waarbij ik me vaak moet bukken zoals stofzuigen of als ik in de wagen zit. Daarbij komt dat ik sinds vorig jaar wazig zie en een bril draag, al is dit slechts in periodes. Misschien is dit allemaal banaal, maar gezien mijn grootmoeder haar leven lang een goedaardig hersengezwel heeft begin ik na te denken. Maar ik wil ook niet voor het minste naar de huisarts rennen, ik heb namelijk geen last van abnormale dagelijkse hoofdpijn, wat meestal een hoofdsymptoom van hersentumoren is. Zijn er mensen die dit herkennen? Groetjes
1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 maart 2014 om 19:08Je hebt klachten die je niet thuis kunt brengen en je maakt je daar zorgen over. Dat is dan toch een reden om naar de huisarts te gaan en dit met hem/haar te bespreken.
Reageren