Zoeken Vraag het forum

Trillen, en allerlei andere klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een jonge van 17 jaar en heb last van allerlei klachten.. De dokter vind het niet nodig om verder onderzoek te doen omdat hij niets in mijn bloed vind, natuurlijk blijf ik nu dus nog steeds met het probleem zitten.. Vooral voor mijn leeftijw vind ik het maar rare klachten heb o.a last van :

Trillen: kleine schokjes de hele dag door
    Oorsuizen
    Ernstige vermoeidheid
    Snel vermoeide benen
    Nekpijn (kraken) kan hoofd ook niet stilhouden, voel vanachter aan me nek alsof ik een stuk van het bot kan bewegen (zwaar voelen)
    Soms druk op ogen
    Last van ontstekingen
    Gevoel van hartslag hebben door lichaam vooral hoofd
    Gloeiend hoofd in een keer krijgen (rood hoofd) temperatuurswisselingen en koude rillingen
    Zweten
    Gevoel dat keel dichtzit
    Heletijd verstopte neus
    Verslecht korte termijngeheugen
    Moeite met lezen, concentreren, orienteren, en een gedachte vasthouden
    Snel kramp
    Opgezwollen klieren, achterkant nek hals en
    Gevoeliig voor fel licht en hard geluid
    Verlies van eetlust afvallen (8kg) zonder te sporten
    Hartkloppingen
    Zwelling gewrichten pijn gewrichten
    Snel pyn in duim
    Duizeligheid (vaak bijna flauwvallen en zwart voor mijn ogen worden)

Heeft iemand een idee wat voor iets dit zou kunnen zijn? Het gaat mij vooral om het trillen en de nekpijn hier heb ik dus de heledag door last van. Alle hulp is welkom!

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

[quote]De dokter vind het niet nodig om verder onderzoek te doen omdat hij niets in mijn bloed vind[/quote]
    Dat is natuurlijk geen reden om niet verder onderzoek te laten doen. Je hebt nogal een lijst met klachten. Het probleem is alleen dat je klachten zo divers zijn dat er meerdere mogelijkheden zijn. Het heeft dan ook weinig zin om een lijstje van mogelijkheden te geven. Daar schiet je dus niets mee op.
    Ik zou je adviseren om terug naar je huisarts te gaan en duidelijk te maken dat je verder onderzoek wilt. Je klachten zullen ergens vandaan moeten komen.

Reageren
Reageer op: Trillen, en allerlei andere klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.