- Anoniem28 oktober 2013 om 17:07
Ik ben een jonge van 17 jaar en heb last van allerlei klachten.. De dokter vind het niet nodig om verder onderzoek te doen omdat hij niets in mijn bloed vind, natuurlijk blijf ik nu dus nog steeds met het probleem zitten.. Vooral voor mijn leeftijw vind ik het maar rare klachten heb o.a last van :
Trillen: kleine schokjes de hele dag door
Oorsuizen
Ernstige vermoeidheid
Snel vermoeide benen
Nekpijn (kraken) kan hoofd ook niet stilhouden, voel vanachter aan me nek alsof ik een stuk van het bot kan bewegen (zwaar voelen)
Soms druk op ogen
Last van ontstekingen
Gevoel van hartslag hebben door lichaam vooral hoofd
Gloeiend hoofd in een keer krijgen (rood hoofd) temperatuurswisselingen en koude rillingen
Zweten
Gevoel dat keel dichtzit
Heletijd verstopte neus
Verslecht korte termijngeheugen
Moeite met lezen, concentreren, orienteren, en een gedachte vasthouden
Snel kramp
Opgezwollen klieren, achterkant nek hals en
Gevoeliig voor fel licht en hard geluid
Verlies van eetlust afvallen (8kg) zonder te sporten
Hartkloppingen
Zwelling gewrichten pijn gewrichten
Snel pyn in duim
Duizeligheid (vaak bijna flauwvallen en zwart voor mijn ogen worden)Heeft iemand een idee wat voor iets dit zou kunnen zijn? Het gaat mij vooral om het trillen en de nekpijn hier heb ik dus de heledag door last van. Alle hulp is welkom!
1 reactieReagerenTandor129 oktober 2013 om 00:33[quote]De dokter vind het niet nodig om verder onderzoek te doen omdat hij niets in mijn bloed vind[/quote]
Reageren
Dat is natuurlijk geen reden om niet verder onderzoek te laten doen. Je hebt nogal een lijst met klachten. Het probleem is alleen dat je klachten zo divers zijn dat er meerdere mogelijkheden zijn. Het heeft dan ook weinig zin om een lijstje van mogelijkheden te geven. Daar schiet je dus niets mee op.
Ik zou je adviseren om terug naar je huisarts te gaan en duidelijk te maken dat je verder onderzoek wilt. Je klachten zullen ergens vandaan moeten komen.