- Melanie28 april 2013 om 08:15
Hey ik ben een meisje van 13 heb laatst erg veel last van zwarte vlekken voor mijn ogen en dan zak ik opeens door mijn benen .
En dan heb ik ook dat ik regelmatig flauwval .
Ik heb last van steken in mijn borstkas
En heb heftige hoofdpijn.
En ben al naar het ziekenhuis geweest maar die hebben niks gevonden .
Ik vermoed dat het in mijn hersens zit.
Maar ik moet wachten tot ik een hersenscan mag doen .
En ik heb ook geen stresWeet iemand wat er aan de hand is laat het mij weten 😀
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 april 2013 om 19:24Beste Melanie,
Reageren
Heb je al langer last van hoofdpijn?melanie29 april 2013 om 07:20In 2008 hebben we eeen auto ongeluk gehad en had ik wel eens hoofdpijn maar vorig jaar december is het erger geworden maar dan kwamen er ook de symptonen bij
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2013 om 09:25De klachten zouden veroorzaakt kunnen worden door een whiplash. Bespreek dat ook eens met je huisarts.
Reagerenmelanie29 april 2013 om 10:17Ik heb ook een whiplash in mijn nek maar dan had ik er langer last van moeten hebben
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2013 om 11:31Melanie,
Reageren
Dat klopt niet helemaal hoor.
Een recidiverende whiplash kan ook na jaren nog plotseling klachten geven.Anoniem9 oktober 2013 om 15:59Hoi, ben je inmiddels way wijzer geworden? Ik hen een nichtje met precise dezelfde ymptomen en ook bij Hara kunnen ze nets vixen.
ReagerenAnoniem9 oktober 2013 om 16:02sorry hoor. de spellingchecker maakt er een zooi van. ik bedoel mijn nichtje heeft dezelfde symptomen en bij haar kunnen ze ook niets vinden. ben jij inmiddels wat wijzer geworden en zou je dit willen delen?
ReagerenAnoniem10 maart 2014 om 14:49Hoi,
Zoals je de klachten omschrijft zou het ook migraine kunnen zijn.
Ik heb toen ik jonger was daar ook veel last van gehad, had met hormonen te maken.Gr. Marianne
ReagerenAnoniem27 augustus 2015 om 05:36Heb jij misschien de hpv vaccinatie gehad. Heel veel meisjes worden daar ziek van flauwvallen , pijn, vermoeidheid enz. Misschien kan je narekenen of je de toen gehad hebt. Zelf heb ik een nichtje ook al jaren ziek van de vaccinatie. Kan geeneens naar school . Ik hoop dat het bij je al beter gaat
Reageren