Zoeken Vraag het forum

Geheugenverlies na een bal op hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tim

Goedemorgen,

Gister kreeg ik het nieuws dat mijn vriendin in het ziekenhuis lag, ze had namelijk bij handbal een bal tegen haar hoofd aangekregen. Haar vader belde me 2 uur nadat ze in het ziekenhuis was aangekomen, dat ze niet meer haar ouders herkent, mij kent ze ook niet meer. Wel komen haar de stemmen vaag voor. Vanmorgen belde haar moeder dat er nog geen vooruitgang was en dat ze nog steeds personen niet herkend.

Mijn vraag is of dit normaal gesproken zo lang duurt, want ik maak me toch best wel veel zorgen.
    Ze is trouwens 16 jaar oud, ik ben ook 16.

Groeten,
    Tim van de Kerkhof

7 reacties
    Reageren
    Gus

Beste Tim,
    Hersenen hebben een mirakuleuze manier om zichzelf te herstellen, vooral als je jong bent.
    OK het duurt een maand of 2 maar je zult zien dat ze weer hersteld.
    Hou me op de hoogte, Groetjes,
    Gus

Reageren
    Kimmie

Beterschap gewenst…

Reageren
    Anoniem

Is er een EEG gemaakt?

Reageren
    Tim

Er is geen EEG gemaakt. Ben toenet bij haar geweest en ze herkent wel stemmen maar geen gezichten. Neuroloog was net geweest en zijn nu in bespreking.

Reageren
    Joleen

Hallo Tim,
    ik heb er geen ervaring mee, maar wil je het allerbeste wensen en dat ze maar gauw haar geheugen weer terug krijgt.

Sterkte

Reageren
    dokterK

Meestal herstelt het geheugen zich weer, heeft tijd nodig.

Reageren
Reageer op: Geheugenverlies na een bal op hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.