Zoeken Vraag het forum

Lymfoom in kleinebekken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • pietteman

Hallo lezers;

Bij mij werd een lymfoom in de kleinebekken ondekt deze tumor veroorzaakte een trombose been.
    Ook werd de zenuw van mijn rechterbeen afgeklemt en een ader gedeeltelijk dicht gedrukt. Dit alles veroorzaakte veel pijn.
    Ik heb zes chemokuren gehad en ook zes Lumbaal puncties met chemo ter voorkoming dat het ook in mijn hooft komt. Vraag; Als de zenuw beschadigd is kan dat dan ooit nog goed komen, zal ik eens nog gewoon weer kunnen lopen. ik ben een vrouw van 69 jaar, ik hoop dat iemand mij de weg kan wijzen naar een plek die mij kan helpen.
    Bij voorbaat dank

1 reactie
    Reageren
    Dokuss

In principe kan ik u een hoopvol antwoord geven want zenuwen behouden het vermogen opnieuw aan te groeien, te regenereren. Maar, en dat is het belangrijste punt, dit is afhankelijk van de schade die er is gedaan aan de zenuw. Als de uiteinden als het ware te ver uit elkaar liggen, dan kunnen ze elkaar niet meer vinden als ze weer ‘naar elkaar toe groeien’.

Reageren
Reageer op: Lymfoom in kleinebekken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.