Al sinds vorig jaar augustus loop ik met klachten in mijn benen rond, wat begon met fasciculatie's is nu met grotendeels ijskoude benen en voeten. Dit is vooral in de werkweek, ik heb een zittend beroep dus ik heb al zitten denken of het met mijn zithouding heeft te maken, mede omdat het in het weekend en vakanties altijd veel minder tot weg is.
Er is ook bloed geprikt vanuit de huisarts, daarbij was een licht verhoogde TSH waarde (schildklier) gevonden, deze is later nogmaals geprikt en die was nog steeds licht verhoogd maar lager dan de 1e prik. De huisarts heeft daarmee aangegeven dat de klachten niet vanuit die TSH waarde komen.
Het probleem blijft dat ik op mijn werk zit met 2 ijsklompen van voeten en een koud/pijnlijke gloed over mijn bovenbenen heb de hele dag. Af en toe voel ik nog wat fasciculaties in mijn kuiten maar is wel al stuk minder dan aantal maanden geleden.
Heeft iemand tips wat ik verder kan doen? De huisarts heeft aangegeven over 1 jaar weer bloed prikken om te kijken naar de TSH waarde.