Zoeken Vraag het forum

spierverkramping koude voeten en handen minder gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Geachte mensen,

Bij mij begon het allemaal 3 weken geleden met nekpijn die overschoot maar hoofdpijn. Daarmee ging ik naar de dokter, stuurde me door naar de fysiotherapeut dit hielp in het begin goed en klachten werden minder eerste week geen nekklachten meer. Tweede week ging de extreme hoofdpijn ook weg.

Daarna 5 dagen later kreeg ik uit het niets in de avond spierspanning aan me linker borst tot aan me linker arm. Ging maar de HA post en krerg diclofenac om te kunnen slapen. Dit hielp eerste dag maar kreeg teveel maagklachten en effectiviteit nam af dus mee gestopt kon ook niet naar de HA voor de afgelopen 10 dagen omdat hij op vakantie was en in die 10 dagen kreeg ik opeens krampen in mijn bil nu mijn hamstring hele lichaam trilt constant koud in vergelijking met me familie die het warm hebben terwijl ik bevries. Verder ook al 13 dagen ongeveer obstipatie dmv laxeermiddel beetje “eruit” kunnen Komen en heb zo nu en Dan moeite met slikken alsof er iets is in me keel wat me niet laat slikken ook heb ik last van me ogen alsof ze even uitvallen of iets dergelijks even wen zwarte iets voor me ogen wat nu om de minuut gebeurt. Verder heb ik minder gevoel in benen en armen als ik ze laat rusten heb ik geen gevoel meer in..

Iemand die zich hierin kan vinden? Ben een 20 jarige man nooit klachten als deze ervaart.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zijn een stel vreemde klachten.
    Het zou een virusinfectie kunnen zijn. Maar je zou hier inderdaad mee naar de dokter moeten. Als je eigen huisarts nog niet terug is zal er waarschijnlijk een vervangende huisarts zijn.

Reageren
    Anoniem

Geachte tandoor,

Bedankt voor uw reactie ik ben zelf al naar de huisarts vandaag geweest en moest ook gelijk bloedprikken krijg de uitslag vrijdag binnen. Maar wat voor virus infectie zou zoiets in gang kunnen zetten? 😮

Mvg,
    Nader.

Reageren
    John (moderator)

Een virus of een bacteriële infectie. Maar dat kan ik zo natuurlijk ook niet zeggen.
    Maar eens even het bloedonderzoek afwachten en kijken of dat iets oplevert.

Reageren
    Anoniem

Beste lezers,

Als iemand zich in deze klachten kon vinden dan adviseer ik je zsm met je dokter te praten voor een bloedonderzoek. Uit die van mij is gebleken dat ik een Vitamine D-deficiëntie had. Ik zal van nu tot een maand of 2 waarschijnlijk niet echt optimaal kunnen rondlopen, ben al na een wandeling van 15 minuten uitgeput en moet dan ook echt gwn even zitten/slapen zelfs. Hoe eerder je erbij bent hoe minder erg de klachten, want die van mij werden letterlijk dus met de dag mee erger en erger.

Mvg, Nader.

Reageren
Reageer op: spierverkramping koude voeten en handen minder gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.