- Anoniem2 maart 2015 om 08:57
Geachte mensen,
Bij mij begon het allemaal 3 weken geleden met nekpijn die overschoot maar hoofdpijn. Daarmee ging ik naar de dokter, stuurde me door naar de fysiotherapeut dit hielp in het begin goed en klachten werden minder eerste week geen nekklachten meer. Tweede week ging de extreme hoofdpijn ook weg.
Daarna 5 dagen later kreeg ik uit het niets in de avond spierspanning aan me linker borst tot aan me linker arm. Ging maar de HA post en krerg diclofenac om te kunnen slapen. Dit hielp eerste dag maar kreeg teveel maagklachten en effectiviteit nam af dus mee gestopt kon ook niet naar de HA voor de afgelopen 10 dagen omdat hij op vakantie was en in die 10 dagen kreeg ik opeens krampen in mijn bil nu mijn hamstring hele lichaam trilt constant koud in vergelijking met me familie die het warm hebben terwijl ik bevries. Verder ook al 13 dagen ongeveer obstipatie dmv laxeermiddel beetje “eruit” kunnen Komen en heb zo nu en Dan moeite met slikken alsof er iets is in me keel wat me niet laat slikken ook heb ik last van me ogen alsof ze even uitvallen of iets dergelijks even wen zwarte iets voor me ogen wat nu om de minuut gebeurt. Verder heb ik minder gevoel in benen en armen als ik ze laat rusten heb ik geen gevoel meer in..
Iemand die zich hierin kan vinden? Ben een 20 jarige man nooit klachten als deze ervaart.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 maart 2015 om 17:45Het zijn een stel vreemde klachten.
Reageren
Het zou een virusinfectie kunnen zijn. Maar je zou hier inderdaad mee naar de dokter moeten. Als je eigen huisarts nog niet terug is zal er waarschijnlijk een vervangende huisarts zijn.Anoniem3 maart 2015 om 15:16Geachte tandoor,
Bedankt voor uw reactie ik ben zelf al naar de huisarts vandaag geweest en moest ook gelijk bloedprikken krijg de uitslag vrijdag binnen. Maar wat voor virus infectie zou zoiets in gang kunnen zetten? 😮
Mvg,
Reageren
Nader.John (moderator)
3 maart 2015 om 17:48Een virus of een bacteriële infectie. Maar dat kan ik zo natuurlijk ook niet zeggen.
Reageren
Maar eens even het bloedonderzoek afwachten en kijken of dat iets oplevert.Anoniem7 maart 2015 om 19:26Beste lezers,
Als iemand zich in deze klachten kon vinden dan adviseer ik je zsm met je dokter te praten voor een bloedonderzoek. Uit die van mij is gebleken dat ik een Vitamine D-deficiëntie had. Ik zal van nu tot een maand of 2 waarschijnlijk niet echt optimaal kunnen rondlopen, ben al na een wandeling van 15 minuten uitgeput en moet dan ook echt gwn even zitten/slapen zelfs. Hoe eerder je erbij bent hoe minder erg de klachten, want die van mij werden letterlijk dus met de dag mee erger en erger.
Mvg, Nader.
Reageren