Zoeken Vraag het forum

Vage klachten hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rosalie

hallo,

ik heb sinds een paar dagen vage klachten.

erg slap gevoel, erge trillingen in me handen alsof ik al uren niks gegeten heb (terwijl ik dat wel gewoon heb gedaan), enorme hoofdpijn, erge duizelingen alsof ik net een achtbaan uit komt, een warme gloed over me lichaam, zweten en een raar gevoel in me hoofd een druk alsof me hoofd ophol slaat en heb soms ook dat ik op het moment vergeet wat ik nou wilde doen.

ik heb verder geen spanningen of angsten op het moment.

kan iemand mij aub helpen met wat dit voor klachten zijn? ik ben nou wel erg benieuwd….

Groetjes Rosalie,

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

griep of Corona. laat je testen en volg de regels zoals die gelden

Reageren
    Rosalie

heeft het niks te maken met diabetes of iets want gisteren heb ik het de hele dag gehad in vlagen en vandaag was het de hele dag weg en ik heb net suikers gegeten en daarna kwam het weer ineens erg?

hebben die vage hoofdpijn klachten ook totaal niks met epilepsie te maken zo’n soort druk gevoel en vage golvende klachten in me hoofd? en dat ik op zo’n moment (3o min) dingen vergeet. mijn zus maakt mij hier gek mee dat dat epilepsie kan zijn nou weet ik niet of ik me daar wat van moet aantrekken…

Reageren
    Rosalie

en pijn in de spieren van me kaken

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je naar de huisdarts en een bloedonderzoek laten doen.

Reageren
    Rosalie

Maar epilepsie is het zowiezo niet aan de klachten ?

Reageren
    John (moderator)
Reageer op: Vage klachten hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.