Zoeken Vraag het forum

Schokken/trillingen vanuit nek naar hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Irene Dias

Hallo, ik ben een vrouw van 63 jaar en al ruim een half jaar heb ik last van een soort heftige elektrische schok op één vaste plek, tussen mijn nek en achterhoofd. Komt uit het niets, duurt heel kort en straalt verder in mijn heel hoofd, als een soort trillingen. Krijg gelijk daarna, hoofdpijn, druk gevoel in mijn hoofd en misselijkheid. Buiten deze heftige aanvallen, een paar keer per dag, voel ik ook met enige regelmaat een soort begin van een aanval dat niet echt doorzet. Komt als een doof klap precies op de zelfde plek, naar dan straalt het niet verder, blijft daar! Heel naar, vind ik het! Binnenkort ga ik wel een afspraak maken bij de huisarts maar ben heel benieuwd of er mensen zijn met deze klachten.

Irene Dias

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Dat heb ik ook heel erg ik heb al _18 jaar constant hoofdpijn
    Met liggen in bed en omdraaien en ut bekomen ishet heel erg
    Dan staat het onder stoom kan dan niet lopen en staan ik tril dan ook heel erg
    Geen gevoel in benen en voeten duurt uren voor ik kan staan en een beetje lopen
    Ik zie het ook niet meer zitten

Reageren
    Shar

Beste irene,

Ik herken je klachten. Ik ervaar precies hetzelfde. Al moet ik er wel bij vermelden dat ik last van zenuwpijn heb. Voordat ik deze schokjes en trillingen voelde in mijn nek en hoofd had ik last van occipitalis neuralgia en ook zenuwpijn/ inflamatie in mijn rechterarm en schouder. Tintelingen in mijn rechterarm.
    Ik heb een PRS ingreep laten doen. Zenuwen lam leggen en dit heeft de pijn verminderd maar nu heb ik last van schokjes, trillingen en een druk in mijn hoofd. Dit komt met aanvallen.
    Weet jij inmiddels de oorzaak van jou aandoening?
    Ik hoop dat je genezen bent inmiddels.

Groetjes,

Shar

Reageren
Reageer op: Schokken/trillingen vanuit nek naar hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.