- Willem25 juli 2019 om 13:58
Hallo,
Door mijn hypochondrie en het controleren van mijn lichaam heb ik in de oksel druk uitgeoefend op de N ulnaris. Ik heb nu al 5 weken pijnscheuten (kortdurend) in boven arm, onderarm en de muis aan de pinkzijde. Is het normaal dat het zo lang duurt voordat de zenuw hersteld? Tussendoor wel regelmatig gevoeld en licht gedrukt op de pijnlijke plekken.
M vr gr5 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juli 2019 om 16:19“Tussendoor wel regelmatig gevoeld en licht gedrukt op de pijnlijke plekken.”
Reageren
Als je er niet vanaf blijft zal het ook niet herstellenWillem25 juli 2019 om 16:59beste John,
dank voor je reactie. Natuurlijk heb je hierin gelijk. Ik vroeg mij af of zelf toegebrachte druk. Schade aan kan brengen. Is hier sprake van neuropraxie? Ik heb geen parasthesien. Bij flexie van de pols voor ik pijn in de pinkmuis.
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2019 om 18:16Niet te ver zoeken. Het kan een irritatie van de zenuw zijn
ReagerenWillem28 juli 2019 om 18:07dankjewel John,
heb je misschien tips voor mij? Bij de dagelijkse activiteiten krijg ik die pijn scheuten in boven- , onderarm en pols/pinkmuis. Hoeveel rust moet ik geven of kan ik de activiteiten blijven doen? Op welke termijn is dan herstel te verwachten? M vr Gr Willem
ReagerenJohn (moderator)
29 juli 2019 om 19:512 weken zoveel mogelijk rust. Dan eventueel naar een fysiotherapeut
Reageren