- Syl23 september 2018 om 13:33
Ik heb in 2012 een hersenschudding opgelopen. Ik was minstens een kwartier buiten bewustzijn. Sindsdien heb ik moeite met dingen onthouden. Ik weet soms al niet meer wat ik een paar uur van te voren heb gedaan. Ik kan me ook moeilijk concentreren. Toen ik nog op school zat had ik voor het ongeluk geen problemen met leren en hoefde ik dingen maar 1 keer te lezen en ik wist het. Na het ongeluk moest ik alles 10x overnieuw lezen en ik kon nog niks onthouden. Ik had na het ongeluk ook altijd hoofdpijn iedere dag en het ging maar niet over.
Paar maanden later kreeg ik opeens een aanval en viel ik om. Ik was iets van 10 min tot 15 min buiten bewustzijn en ik kon mijn benen niet meer voelen en het gevoel in mijn armen was ook weg. Na een tijdje kwam dat weer terug. Dit is daarna nog jaren lang geweest en dokters zeide dat het tussen me oren zat en ik me aanstelde. Ik had tijdens zo’n aanval altijd een hele lage bloeddruk maar ik was wel altijd super warm.Na al die jaren weet ik dus nog altijd niks en wordt ik maar van het kastje naar de muur gestuurd.