Zoeken Vraag het forum

Raar gevoel.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lorenzo

Een goedemiddag iedereen.

Ik ben al 3 weken heel erg aan het inkakken. Ik ben moe, ik tril heel erg, heb koud zweet, heb last van depersonalisatie/derealisatie, heb steken op mijn borst, als ik mijn teen al beweeg last van krampen, mijn lichaam voelt stijf aan, mijn nek doet heel veel pijn, hartslag lijkt ook een beetje van slag te zijn, mijn hoofd barst uit elkaar, ik kan niet slapen (Heb bijvoorbeeld de afgelopen 2 dagen niet kunnen slapen, wat ik ook probeer), ik ben aan de diarree, ik moet kotsen.

Nu ben ik bij de huisarts geweest en is er niks aan de hand, alles zou “tussen mijn oren” zitten. Toch moet ik er van overgeven.

Het voelt alsof het echt NIET goed gaat en het lijkt alleen maar achteruit te gaan.

Graag adviezen, heel graag zelfs.

3 reacties
    Reageren
    Lorenzo

Hey, Tendor.

Er is volgens deze test sprake van een angststoornis, zonder enig twijfel. Ik heb zelf astma, dus hyperventilatie is moeilijk in te schatten.

Hartelijk dank, ik ga contact opnemen met een psycholoog.

Reageren
    Catootje

Bij veel (vage) klachten spelen het voedingspatroon, darmflora, candida, tekorten aan voedingsstoffen enz. een rol. Bij astma is er een overgevoeligheid voor histamine. Beter dus histaminerijke voedingsmiddelen als kaas en zuurdesem vermijden.

Beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, waardoor je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Dit is belangrijk voor je hele gezondheid. Beste zou zijn om advies te vragen op natuurgeneeskundig gebied, om je hele gezondheidstoestand uit te zoeken en te verbeteren. Ik denk niet dat een psycholoog veel kan betekenen.

Eventuele medicatie zorgt voor verliezen aan vitaminen en mineralen. Corticosteroïden onder andere aan chroom, dat belangrijk is voor je bloedsuikerspiegel. Ook werken corticosteroïden ontregelend op je cortisolhuishouding.

Reageren
Reageer op: Raar gevoel.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.