- Ano XXX25 maart 2018 om 16:38
Beste
IK ben 14jaar oud en ik ben bang voor een hersentumor. De laatste tijd verspreek ik me vaak met woorden soms ook met denken maar ik heb geen hoofdpijn. Ik ben hier echt heel bang voor ik denk er echt heel vaak aan kan het dat ik me zo vaak verspreek omdat ik er altijd aan denk en me zorgen maak? Maar hoe kan je weten dat j dat hebt? Kunt u zo snel mogelijk iets laten weten. Het zou me geruststellen. Alvast bedankt
Groetjes Ano XXX
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 maart 2018 om 16:57Je verspreekt je door de stress en de angst, maar niet door een hersentumor. Daar krijg je toch wel andere klachten van.
ReagerenAno XXX25 maart 2018 om 17:22Heel erg bedankt
U heeft me gerustgesteld en inderdaad ik heb de laatste tijd last van stress denk ik met de examens. Ik maak me minder zorgen dank u wel!
Groetjes Ano XXX
ReagerenCatootje26 maart 2018 om 09:18Kan met vermoeidheid te maken hebben. In elk geval zorgen voor volwaardige voeding, balans tussen inspanning en ontspanning. Dus ook zorgen voor lichaamsbeweging/sport. Misschien wat extra stofjes, zoals magnesium, vitamine B en D, om je zenuwstelsel te voeden. Bij stress verbruik je meer.
Reageren