Zoeken Vraag het forum

Bang van een hersentumor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano XXX

Beste

IK ben 14jaar oud en ik ben bang voor een hersentumor. De laatste tijd verspreek ik me vaak met woorden soms ook met denken maar ik heb geen hoofdpijn. Ik ben hier echt heel bang voor ik denk er echt heel vaak aan kan het dat ik me zo vaak verspreek omdat ik er altijd aan denk en me zorgen maak? Maar hoe kan je weten dat j dat hebt? Kunt u zo snel mogelijk iets laten weten. Het zou me geruststellen. Alvast bedankt

Groetjes Ano XXX

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je verspreekt je door de stress en de angst, maar niet door een hersentumor. Daar krijg je toch wel andere klachten van.

Reageren
    Ano XXX

Heel erg bedankt

U heeft me gerustgesteld en inderdaad ik heb de laatste tijd last van stress denk ik met de examens. Ik maak me minder zorgen dank u wel!

Groetjes Ano XXX

Reageren
    Catootje

Kan met vermoeidheid te maken hebben. In elk geval zorgen voor volwaardige voeding, balans tussen inspanning en ontspanning. Dus ook zorgen voor lichaamsbeweging/sport. Misschien wat extra stofjes, zoals magnesium, vitamine B en D, om je zenuwstelsel te voeden. Bij stress verbruik je meer.

Reageren
Reageer op: Bang van een hersentumor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.