Zoeken Vraag het forum

Lyme

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Juul

hallo,

sinds een paar maanden heb ik klachten, die zich langzaam uitbreiden, ik heb al super lang gezocht op internet en bijna al mijn klachten kwamen overeen met Lyme. Toen besefte ik me opeens dat ik in juli een (redelijk groot) rode plek bij mijn oksels zag (op mijn bovenarm). Ik heb dus de meest betrouwbare zelftest gekocht en ben toen aan de slag gegaan. Bij 1 streepje zou het negatief zijn, maar ik had dus een licht streepje en een donker streepje (zie foto). Ik heb toen bij de dokter bloed laten prikken en ze zeiden dat ik Geen Lyme heb, terwijl het me echt niet lekker zit. Iemand enig idee wat er fout gegaan zou zijn? Zou ik de test niet goed uitgevoerd hebben, of zijn de normwaarde te hoog? Mvg

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Zelftesten voor lyme, zijn niet betrouwbaar.

Reageren
Reageer op: Lyme
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.