Zoeken Vraag het forum

Drukkend gevoel vanuit schedel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jongen

Hallo ik heb de laatste tijd last van een drukkend gevoel alsof het vanuit de schedel komt. Ik heb dit vooral aan het voorhoofd en het geeft ook een stekende pijn. Ook heb ik het soms aan de zijkanten van mijn hoofd op de slaap. Dit gaat soms gepaard met spontante duizeligheid.

Ik merk ook dat ik dan een drukkend gevoel krijg op mijn jukbeenderen en neusbrug. Dit gaat ook gepaard met even gevoelloosheid aan de zijkanten van mijn hoofd.

Ik merk ook dat ik mijn wenkbrauwen dan omhoog haal.

Heb verder geen klachten van braken of echt misselijkheid. Maar wel een vermoeid gevoel terwijl ik dan niet echt moe ben.

Ik ben een jongen van 23 jaar en ben al naar de huisarts geweest maar die neemt me niet serieus. Ik vrees eigenlijk iets heel ergs.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou een bijholteontsteking kunnen hebben. ga in ieder geval terug naar de huisarts en geef aan dat je wel graag serieus genomen wilt worden met de klachten.

Reageren
    Jongen

Tis gelukkig al over

Reageren
Reageer op: Drukkend gevoel vanuit schedel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.