Zoeken Vraag het forum

Hersentumor?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Han

Goedenavond, ik ben bang voor hersentumor. Ik ben 15 jaar oud. Soms kan ik niet goed op mijn woorden komen, en laatst had ik heel veel moeite met een tekst schrijven, want ik kon niet op de juiste woorden komen. Nu is dat wel een beetje weg. Vandaag heb ik hoofdpijn aan de linkerkant van mijn hoofd en lijkt het of ik heel iets duizelig ben. Soms vergeet ik ook wel wat, maar dat is niet heel erg. Zijn dit klachten van vermoeidheid? Ik ben heel erg bang voor hersentumor.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk toch dat het vooral met angst/stress/spanningen of inderdaad vermoeidheid te maken heeft. Een hersentumor is toch wel zeer onwaarschijnlijk. Daar zou je sowieso andere klachten van hebben gehad.

Reageren
    Han

Wat voor andere klachten?

Reageren
    John (moderator)

Uitvalverschijnselen.

Reageren
    Catootje

Een goede gezondheid begint bij de basis. Onder andere de juiste voeding. Veel mensen eten teveel snelle suikers, wat ontregelend werkt op je lichaam. Ook zijn stapels brood niet aan te bevelen. Verder kan je wat tekorten hebben aan vitaminen, mineralen en vetzuren; denk aan stofjes als magnesium en vitamine B en D. En vooral jezelf eens verdiepen in gezonde voeding en gezondheid in het algemeen, zonder de hypes te volgen. En je ouders eens vragen om wat vaker bruine rijst etc te maken of zelf te koken.

Reageren
Reageer op: Hersentumor?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.