- anoniem 123 mei 2017 om 21:27
ik heb een paar weken geleden last gehad van een paniekaanval of iets wat hierop leek. Ik werd misselijk, kreeg buikpijn, werd duizelig en durfde niet te lopen omdat ik dan dacht flauw te vallen. Ik had die dag ervoor gedronken en had misschien 4 uur slaap gehad. Nu ben ik sinds toen bang dat het weer zou gebeuren. Na die keer heb ik bijna elke dag last van hoofdpijn en ben ik vaak paniekerig om kleine dingen en ben ik bang gek te worden. Ook ben ik bang dat ik een hersentumor zou kunnen hebben. Is dit mogelijk?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 mei 2017 om 22:08Je hebt blijkbaar nog steeds last van paniekaanvallen. Ga eens naar de huisarts
Reagerenanoniem 123 mei 2017 om 22:12Ik heb vrijdag een gesprek bij de dokter met een persoon die dit zou kunnen verhelpen. Uit de bloedtest kwam ook niets. Maar ik heb steeds last van hoofdpijn is dit iets wat dan bij paniekaanvallen hoort of een paniekstoornis? Dit van het hoofdpijn had ik namelijk toen niet vermeld bij de dokter.
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2017 om 22:15Dat past wel bij paniekaanvallen
ReagerenCatootje24 mei 2017 om 00:31Het drinken was misschien net teveel voor je lichaam. Dat zorgt onder andere voor schommelingen in je bloedsuikerspiegel, zeker als je er niks bij eet.
Reageren
Beter goed voor jezelf zorgen. Beter de snelle suikers en vooral geraffineerde suikers wat vermijden. Meer complexe koolhydraten eten en combineren met eiwitten, gezonde vetten en voldoende vezels. Hierdoor worden de suikers langzamer opgenomen.
Misschien ook wat extra’s doen voor je lichaam, in de vorm van wat supplementen als vitamine B en magnesium. Ik weet niet of je vaker drinkt. Teveel alcohol zorgt voor een verhoogde uitscheiding van stoffen als magnesium, zink en vitamine B, wat je klachten kan verergeren.