- Jvb14 juni 2019 om 17:24
Hallo Ab, we zijn nu inmiddels 2 jaar verder, hoe gaat het nu met je ?
Groet Jolanda
Flip de Vries30 juni 2019 om 11:00Hallo Ab,
Als er voordat je klachten kreeg iets aan je gebit is gedaan, wortelkanaalbehandeling, mondhygiëne of anderzijds, kan het misschien daarmee te maken hebben. Ik ben in 2014 met SOLK naar huis gestuurd, maar ken mijn lichaam goed en ben tot de conclusie gekomen dat het bij mij een ontsteking in de mond ontstaan in 2007, de oorzaak van alle problemen is. Het immuunsysteem raakt verzwakt waardoor je voor van alles vatbaar wordt.
Ook ben ik van mening dat wanneer er SOLK wordt “geconstateerd” en het gebit niet onderzocht is op ontstekingen, het geen SOLK mag heten, want dan is nog niet alles onderzocht. Na het trekken van een tand voelde ik mij langaam beter worden. Echter op de foto was er geen indicatie dat er een ontsteking zat.
Laaggradige ontstekingen zijn niet te zien in een bloedonderzoek.
Ik wens je sterkte!
Met vriendelijke groet,
Flip
ReagerenAnn26 oktober 2020 om 17:27Beste Ab,
Een reactie op je verhaal is wat verlaat zie ik aan de datums.
ik heb een beetje een vergelijkbaar verhaal en na 5 maanden kwamen ze er bij mij achter dat ik een conversiestoornis. Ontstaan uit teveel van het lichaam te hebben gevergd. Ik ben inmiddels al 19 maanden onderweg om het op orde te krijgen.
ik ben benieuwd of je inmiddels weer op de been bent en of je weet heb je hebt ( mankeert). Je klachten lijken namelijk erg op een Functionele Neurologische Stoornis.
Groet,
ann
ReagerenBart27 oktober 2020 om 19:15