- Anoniem21 augustus 2016 om 17:54
Ik zal beginnen bij het begin.
Ik heb vorig jaar een rillend gevoel gehad aan de linker kant van mijn volledig borst/ rib en dacht toen dat ik een hart aanval kreeg want mijn hart ging heel snel maar dat kwam denk ik omdat ik in paniek sloeg.
Ik kon paar dagen niet goed slapen en zijn dan naar de dokter geweest.
Ik heb een cardiotest gedaan ze hebben even mijn hart gevolgd zo met die plakkers op je borst en echo zelf.
Alles was goed zijden ze alleen misschien een gezonde overslag zeiden ze.
Dan zijn we naar de dokter geweest voor mijn luchtwegen dat was ook allemaal goed ik had een goede long inhoud enz…
Nu deze dag een jaar later heb ik dit probleem nog altijd mijn borst heeft een druk/ benauwd gevoel en ik moet soms diep adem nemen.Wat kan dit nou zijn?
5 reactiesReagerenyordi121 augustus 2016 om 19:46Dit zouden angst/hyperventilatieklachten kunnen zijn.
Reageren
Doe eens de test:
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestAnoniem21 augustus 2016 om 20:57Al een heel jaar aan een stuk?
ReagerenJohn (moderator)
21 augustus 2016 om 21:26Ja. Chronische hyperventilatie. Dat zou best kunnen
ReagerenAnoniem23 augustus 2016 om 01:23Dus het kan dan ik heel jaar aan een stuk dagelijks hyperventileren terwijl ik bvb gwn aan het gamen ben?
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2016 om 08:28Ja. Dat zou kunnen en dan met name tijdens het gamen…als je helemaal opgaat in je game, kan dat wel invloed hebben op je ademhaling. Jij bent niet de enige bij wie dit optreedt zonder dat in de gaten te hebben.
Reageren