- Anoniem2 juni 2016 om 17:26
Goedendag,
Ik heb even een vraag omtrent mijn benen. Ik hoop dat u aan de hand van mijn foto’s kunt beoordelen of ik dikke enkels/ voeten heb. Soms lijkt m’n voet wat zacht als ik op m’n voet voel maar hij is wel altijd in dezelfde staat als op de foto qua formaat. Op 1 foto zie je ook een blauwe ader lopen. Als ik sta heb ik ook wel eens zachte bobbeltjes, alsof dat een soort veneuze sinussen zijn. Ook is m’n ader diende op de foto ziet goed te bedrukken en voelt dan zacht. Op m’n enkel zit ook een soort zacht “bobbeltje” gevuld met bloed.
Als ik ga liggen en ik doe mijn benen omhoog is dit allemaal niet voelbaar. Dit baart mij zorgen. Moet ik me zorgen maken om trombose oid?
Ik ben 30 jaar, jongen en 98 kg. Verder gezond, geen klachten, ook niet van m’n benen. Kan alles doen
[attachment=4926]image_2016-06-02.jpeg[/attachment]3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 juni 2016 om 17:48Ik kan niets vreemds of afwijkends zien.
ReagerenAnoniem2 juni 2016 om 21:20Bedankt, ik heb trouwens ook al een tijdje een soort stekend/zeurderig gevoel in mijn knieholte, maar dan echt lateraal naar de buitenzijde toe.
Kan verder alles doen en belemmert me niet, maar nu ik bv op bed lig voel ik het weer. Het is voornamelijk irritant dat ik m’n knieholte zo voel. Moet ik aan trombose denken icm met mijn foto’s van mijn benen?
ReagerenJohn (moderator)
2 juni 2016 om 21:39Er is geen enkele aanwijzing of reden om aan en trombose te denken.
Reageren
Hoe kom je daar zo op?