- Anoniem30 april 2016 om 19:13
Hallo allemaal,
Misschien dat iemand mij verder kan helpen of tips heeft.Al ong. 1,5 week heb ik tot 4 a 5 keer per dag een steek in mijn linkerborst wat uitstraalt naar mn linker schouder en arm.
Ik doe niks bijzonders waardoor dit op komt.Op 7 jarige leeftijd ben ik geopereerd aan een open ductus(gaatje in de aorta) 2 jaar geleden voor het laatst op controlle geweest en alles was goed.
Mijn opa is op jonge leeftijd(ergens in de 50) overleden aan hart en vaatziekten.
Nu ben ik uit voorzorg naar de dokter gegaan om uit te sluiten dat het met de aorta te maken heeft. Dokter kon niks vinden. Alles klonk goed, bloeddruk was ook goed. Volgens dr dokter had dit waarscheinlijk met een tussen rib spier te maken en moest rustig aan doen.
Nu na anderhalve week heb ik de klachten nogsteeds. Maar nu ook aan de rechter kant en een benauwd gevoel in het midden van de borst. Daarnaast heb ik een droge hoest en pijn in mn kaak.
Zelf ben ik van ahh gaat vanzelf wel weg en wil niet aanstellerig overkomen bij de dokter.
Iemand anders die deze klachten herkent?
Mvg,
Mandy8 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 april 2016 om 19:53Doe eens de test op:
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestMisschien dat je je gewoon iets te druk maakt.
ReagerenAnoniem30 april 2016 om 20:34John (moderator)
30 april 2016 om 20:53Dan weet je in ieder geval waar de klachten vandaan komen. Ze zijn vervelend maar gelukkig niet ernstig
http://hyperventilatiesymptomen.nl/klachten-symptomen.html
ReagerenAnoniem30 april 2016 om 21:49Bedoelde dat ik onder de punten zit voor hyperventilatie ;-p
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2016 om 22:41Oww dan kwam je er dus negatief uit…..Hoeveel punten had je?
ReagerenAnoniem1 mei 2016 om 09:1637 punten, moest onder de 42 zitten
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2016 om 09:36Dan zijn je klachten daar helaas niet door verklaard.
Je schrijft:
Reageren
[quote]Maar nu ook aan de rechter kant en een benauwd gevoel in het midden van de borst. Daarnaast heb ik een droge hoest en pijn in mn kaak.[/quote] Dit zijn wel klachten die bij elkaar passen. Een droge hoest kan dit wel veroorzaken. Tussenribspieren kunnen daardoor inderdaad wel geïrriteerd door raken.
Ga in ieder geval terug naar de huisarts als de klachten blijven aanhouden.Anoniem1 mei 2016 om 16:52Dat hoesten kreeg ik een week na de steken. Maar ik houd t even in de gaten. Volgende week nog last,dan weer even de dokter bellen.
Reageren