- Anoniem29 maart 2016 om 13:32
Hallo iedereen.
Ik heb 2 jaar geleden een hartaanval gehad, ben gedotterd en stent geplaatst.
Alle ging goed daarna.
Nu heb ik al sinds een paar maanden last van een te lage bloeddruk 97/ 71 maar mijn hartslag blijft tussen de 96/100 hangen.
Voel hem ook in je keel slaan.
Ben eigenlijk ontzettend moe en veel pijn in mijn rug en maagstreek..
Bij de hartaanval had ik niet zo veel last alleen heel erg last van mijn kaken en moest overgeven.
Nu ben ik ( alleen met inspanning) misselijk en duizelig.
Weet iemand wat dit nu kan betekenen.
Wil niet voor niets naar een dokter.
Dank jullie voor al jullie reacties vast.
Groet cara5 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 maart 2016 om 14:03Ik ga er vanuit dat je een betablokker , ascal en een cholesterolverlager gebruikt?
ReagerenAnoniem29 maart 2016 om 20:22Hoi
Reageren
Ik gebruik geen cholesterol pillen de rest wel
Ben bezig met een test van prikken om het cholesterol te verlagen alleen je weet niet wat je prikt.
Echt proefkonijn nog.
Deze test duurt 4 jaar en dan krijg je pas te horen of je het geprikt heb niet.
De rest slik ik wel.
Gebruik nu wel de spray onder mijn tong gaat dan wel iets beter maar de klachten komen weer terug.
Bedankt voor je reactieJohn (moderator)
29 maart 2016 om 21:03Soms kan de betablokker voor dat soort klachten zorgen.
Reageren
Overleg met de cardioloog om een andere betablokker te gebruiken.Anoniem30 maart 2016 om 08:01Oke zal er vrijdag over hebben.
Reageren
Kan het dan ook zijn dat je hartslag hoog is en hoog blijft 103.
En je bloeddruk laag is 97/ 71.
Thanx voor je antwoordJohn (moderator)
30 maart 2016 om 10:59Het zou kunnen. Ik heb zelf vergelijkbare klachten gehad na mijn infarct met dotteren en stent. Ik voelde me na het infarct slechter dan ervoor…gebruikte ook regelmatig de nytro en ben enkele keren met spoed naar de EHH gebracht. Verschillende betablokkers uitgeprobeerd. Eerlijk gezegd voel ik me het beste als ik ze niet neem. Maar ik raad niemand aan dat zomaar zonder overleg met de cardioloog te doen.
Reageren