- Joris27 juli 2023 om 21:47
Hoi John,
ik het tot begin van de avond een fijne week nauwelijks klachten tot ik ineens na het eten een rare sensatie onder mijn linkerborst bemerkte. Hierdoor kwam ik in een paniek aanval met hyperventilatie klachten tot gevolg. Ook pijn mijn linker pols gehad
na paar uur is dit gezakt. Nu heb ik alleen al twee keer een pijn golf achter mijn borstbeen gevoeld thv mijn hart. Mijn hartslag is verder 60 tot 70 en nu ook voor eerst weer soms een overslag. Heb ik  ook licht bittere smaak in mijn mond
Moet ik mij zorgen maken of is dit ook chronische hyper
groet Joris
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 juli 2023 om 21:49Je had niet te veel of te snel gegeten?
Reageren
Andere antwoord in het andere topic. Waarom maak je weer twee gelijke topics aan?
https://www.dokter.nl/forum/hart-bloed-en-bloedvaten/2076183-pijn-achter-borstbeen-tussen-borsten/#post-2076183Joris27 juli 2023 om 21:59Kon de andere topics niet vinden op me mobiel. Vandaar
Ik eet veel te snel inderdaad al heel lang.
ReagerenJoris27 juli 2023 om 22:00Ik had ook iets te veel gegeten macaroni bord en daarna schaal yoghurt met jam en granola
ReagerenJohn (moderator)
27 juli 2023 om 22:01Dat geeft dan maagklachten en dan ook een steek achter je borstbeen, maar daar hebben we het al veel eerder over gehad. Te veel eten, te snel en dus niet goed kauwen.
ReagerenJohn (moderator)
27 juli 2023 om 22:04En dan vraag je je af waar je klachten van krijgt. Je doet het toch echt helemaal zelf. Dan ga je hyperventileren en raak je ook nog in paniek van jezelf.
Reageren
We hebben het veel eerder hier ook al over gehad, maar het schijnt niet tot je door te dringen dat je daar dan toch iets aan veranderen moetJoris27 juli 2023 om 22:08Het was geen steek maar een pijngolf.
Ik moet op heelveel gebieden veranderen. Dat is vrij lastig om dat in 1 keer goed te doen.
ReagerenJohn (moderator)
27 juli 2023 om 22:12Die pijngolf is dus je maag die heftig protesteert tegen het te snel volproppen.
Reageren
“Ik moet op heelveel gebieden veranderen. Dat is vrij lastig om dat in 1 keer goed te doen.” dit is een slecht excuus Joris
Dat van het eten weet je toch echt al langer en dat is een van makkelijkste dingen om aan te pakken