Zoeken Vraag het forum

Extrasystolen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo iedereen!

Zoals zovelen hier heb ik ook last van extrasystolen, jammer genoeg. Ik kan er redelijk goed met omgaan omdat ik ze ook niet zo heel veel meer heb op een dag maar ze blijven vervelend. Vandaag was het echter anders… Ik ben gewoon om een aantal keer per week te gaan wandelen, aan een goed tempo. Meestal een goede 40 min per 5 km. Ik heb meestal per dag wel af een toe eeen voelbare overslag maar tijdens het wandelen niet. Vandaag was het echter extreem… Het leek wel of ik bij elke stap die ik zette een overslag had…Ik durfde op de duur niet meer wandelen! Ik voelde mij echt slecht maar dit kan komen omdat ik een paniekaanval kreeg. Nu goed ik maakte mij dan ook echt zorgen omdat ik normaal nooit overslagen krijg tijdens het wandelen of toch niet in zulke mate.. Moet ik hiervoor naar de dokter? Mijn hart wordt elk jaar gecontroleerd en er is nog nooit een afwijking vastgesteld maar nu ben ik echt bang… Ik heb weer die angst dat mijn hart het eens gaat begeven, ik kan mij echt niet voorstellen dat mijn hart hier niet van afziet… Na het wandelen waren de overslagen zo goed als verdwenen, waarschijnlijk omdat de paniek verdween als ik terug in de auto zat. Verder door de dag heen heb ik er meer last van gehad dan anders en ik begrijp echt niet waarom. Begin vorige maand was ik er zelf een volledige maand van verlost. Het blijft mij toch een raadsel :s.

Reageer op: Extrasystolen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.