- benjji12 mei 2014 om 10:32
Ik heb zeven stents en vaak last van pijnklachten en steken bij mijn hart. Volgens een katheter onderzoek in januari begin dit jaar doen de stents hun werk goed. Hoe kan ik dan hetzelfde gevoel hebben als destijds voor mijn hartinfarct. Ook heb ik vaak last van duizeligheid waar volgens mijn huisarts weinig of niets aan te doen is, ik heb er medicatie voor gehad, maar die werkt niet. Er zit een lichte vernauwing in mijn halsslagader en een hartklep lekt iets, maar volgens mijn cardioloog hoeft daar nog niets aan te gebeuren. Als ik mij opwind of inspan, krijg ik het benauwd en een beklemmend gevoel op mijn borst. Bij een eindje wandelen of wat langer stilstaan pijn in mijn benen. Wie kan mij verder helpen, want het beklemmende gevoel etc. is soms erg beangstigend. Het UWV vind de klachten die ik heb normaal en vind dat ik wel weer aan het werk kan, terwijl ik er vaak helemaal doorheen zit.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 mei 2014 om 10:42Wanneer heb je de stents gekregen?
Reageren
Het zijn in principe niet zo’n vreemde klachten.benjji12 mei 2014 om 10:47in 2010 vijf stuks en in 2011 twee stuks.
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2014 om 15:48Heb je ook gerevalideerd na plaatsing van de stent?
Reageren