Zoeken Vraag het forum

hartslag laag?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik had een vraagje mijn naam is Jeffrey en ben 25 jaar sinds kort ben ik gaan sporten op aanraden van fysio voor mijn hyperventilatie ik ben best snel buitenad en weet niet of dat Door mijn conditie kom of Door mijn hyperventilatie ook merkte ik dat hartslag meter dat mijn rusthartslag laag is als mijn vrienden die zitten allemaal rond de 70 ikzelf zit tussen de 50-60 als ik dat opzoek op Internet kom ik tegen bradychardie enzo heb ik dit nu ook? Of komt dat miss Door de hyperventilatie moet ik hiermee naar de huisarts?
    Heb al verschillende tests gehad voor me hart ecgs en echo maar dat was allemaal goed?

Groetjes jeffrey

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Beste Jeffrey,

Sommige mensen hebben van zich uit een lagere hartslag in rust. Dat is geen probleem. Het snel buiten adem raken met sporten is een kwestie van conditie. Het zal niet worden veroorzaakt door de hyperventilatie.

Reageren
    Anoniem

Bedankt tandor

wat is de reden dat sommige mensen een lagere hartslag hebben? Dan anderen

Reageren
    John (moderator)

Dat krijgen mensen van geboorte af mee of ontwikkelen ze door sporten.

Reageren
Reageer op: hartslag laag?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.