- Ebon16 maart 2013 om 20:06
Gisteravond kreeg ik spontaan flink pijn aan de linkerkant van mijn torso. Hieronder vallen mijn schouder, arm, en borst. Net alsof er een spiertje of zenuw ergens in de knel zat. Het leek mijn vrij normaal, aangezien dit wel vaker gebeurd is en ik alles nog normaal kan gebruiken.
Maar toen ik ging slapen, schrok ik ergens van. Zodra ik op mijn bed zat kon ik mijn hart heel erg hard voelen slaan, en ik kon hem zelfs horen — Niet enkel het kloppen wat je soms binnenin je oren hoort vanwege de bloedvaten, maar ik kon echt iets kloppend uit mijn borst horen komen. Dit ging niet over toen ik ging liggen, en ik heb er de hele nacht last van gehad.
Vandaag is de pijn wel grotendeels weggegaan, op mijn linker schouder na. Maar ik kan nog steeds mijn hart zo erg horen en voelen kloppen. Zelfs mijn broer heeft al opgemerkt dat hij iets hoort kloppen als hij bij mij in de buurt is.
Ik ben 21 jaar, ik heb al drie jaar gezondheidsproblemen met mijn maag (hiervoor slik ik Domperidon, Ranitidine en Lansoprazol), en kan hierdoor vrij weinig tot niets aan sport doen. Ik vertel dit omdat ik niet weet of dit er misschien iets mee te maken heeft.
Ik hoop dat iemand deze symptomen herkent, en dat hij of zij mij zo spoedig mogelijk kan vertellen wat er aan de hand is.
2 reactiesReagerenbob16 maart 2013 om 22:55Ik denk dat je er verstandig aan doet om hier even mee naar de dokter te gaan… Die kan je hiermee helpen het te onderzoeken of er daadwerkelijk iets is… Geen beweging door je medicijnen doet ook wat met je lichaam/spieren wat erg op iets vervelends kan lijken denk ik….. Althans in mijn ervaring is dat wel een beetje gebleken….
ReagerenRoos17 maart 2013 om 11:17Hai, ga even naar je huisarts. Hij kan lichamelijk onderzoek doen. Het klinkt ook een beetje als hyperventilatie.
Reageren