Zoeken Vraag het forum

Pijn in borst, snelle hartslag, dofe linkerarm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mia.allemaal

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 en ik heb de volgende klachten waar ik niet uitkomt. Ik heb tijdens het douche sinds 2 weken, een steek in/achter mijn linkerborst. Als ik op mijn borst druk doet het geen pijn, dus het is niet mijn borst (denk ik). Alleen ik voel wel mijn ader tekeer gaan. (Ik weet niet if het een ader is in mijn borst of slagader) Mijn hart klopt echt heel snel als ik onder de douche sta. Denk wel zo snel nadat je bijvoorbeeld gesport hebt. Die steek doet dan ook echt pijn. Na het douche blijft mijn hartslag nog hoog en langzamerhand word het weer minder. En soms op de dag gaat mijn hart weer snel kloppen, en voel ik als het ware mijn bloed door mijn aderen stromen. Verder heb ik nog een doof, lam gevoel in mijn linkerarm. Steken op mijn borst (niet heel vaak) en branderig gevoel in bovenbuik/onder borstbeen. Ik hoor en voel me hart de laatste tijd ook erg kloppen (ook als ik zit op de bank). Ik weet wel dat ik te veel rode bloedcellen heb (bloed laten prikken 1.5 maanden geleden omdat ik opgezwollen klieren heb (nog steeds)) kan mijn bloed te maken hebben met mijn klachten? Dat ik een te hoge bloeddruk ofzo heb?

Groetjes mia?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je vooral last omdat je er zo op let…dat je hartslag hoger wordt met douchen is een normaal verschijnsel. Maar normaliter let je daar niet op.

doe eens de test op:

https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    MADIE

IK HEB AL JAREN LAST VAN PIJN IN MIJN LINKERBORST EN SOMS OOK EEN SNELLE HARTSLAG  MIJNHUISARTS

ZEGT DAT ER NIKS AAN DE HAND IS IK BEN OOK AL 4 KEER VOOR BORSTFOTOS GEWEEST

MAAR ALLES IS INORDE

MADELEINE

Reageren
    John (moderator)
Reageer op: Pijn in borst, snelle hartslag, dofe linkerarm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.