Zoeken Vraag het forum

pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • onzekere

Hallo ik loop al 3 dagen rond met een vraag, ik ben 19 jaar en heb last van hartkloppingen en pijn rond de borstreek, vanmorge werd ik ook pijn met hevige steken in mn bkrst en ben erna ook gelijk weer in slaap gevallen. moet ik me zorgen maken om mijn hart? ik maak me namelijk best veel zorgen (heb wel wat laat van stress mogelijke oorzaak)

10 reacties
    Reageren
    onzekere

ik heb geen aanvallen verder

Reageren
    Har

Is je bloeddruk in orde? Ga anders even naar de huisarts. Hij kan je bloeddruk opmeten en naar je hart luisteren. Je bent nog jong en je zegt zelf dat er stress is, maar een controle kan nooit kwaad, toch. Laat je weten hoe het met je gaat?

Har

Reageren
    onzekere

vorige maand was mijn bloedduk nog goed, maar ik hoef dus niet bang te zijn op iets ernstigs?

Reageren
    Heleen

Klinkt als spanning. Probeer zo veel mogelijk te ontspannen. Spanning kan een vervelend gevoel geven in de hartstreek, als een gevoel dat er een band om je borstkas zit. Verder geen hoofdpijn?

Heleen

Reageren
    Sigrid

Niet kortademig, tintelende loodzware armen?

Reageren
    onzekere

ik ga er.maar.niet vanuit dat het een hartinfarct of iets is ben nog maar 19 ik denk inderdaad wel.aan spanning maar.dan word de pijn wel.hwel heftig. heb dinasag afspraak bij dokter.dan.maar is verder kijken

Reageren
    Emma

Hoi, hier op het forum kunnen we niet beoordelen wat jij aan je hart hebt, of niet. Ik denk eerder ook aan spanning, maar heel verstandig dat je een afspraak met de huisarts hebt gemaakt. Laat je weten wat de uitslag is?

Groet Emma

Reageren
    onzekere

ik laat het dinsdag weten, bedankt.voor jullie begrip en adviezen

Reageren
Reageer op: pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.