Zoeken Vraag het forum

hart klopt snel en veel last van bibberen en pijn in de hals

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jopiepopie

Hallo ik ben 23 jaar en sinds een paar weken klopt mijn hart erg snel en ook heel hard, soms zo hard dat je het door mijn shirt heen kan zien. Vaak doet het ook pijn op mn borst.
    Verder heb ik veel last van de beide kanten van mijn hals (niet in de keel, maar echt waar die spiertjes zitten). Het lijkt wel een beetje op spierpijn ofzo. ook mijn linker schouder en arm voelen niet lekker.
    Ook heb ik vaak last van de bibbers, net of zit ik vol adrenaline. dit begint vaak in mijn benen. Soms is het zo erg dat ik het ook niet meer kan verbergen. Ik ben een roker en ik dacht dat jet daarmee te maken had, maar volgens mij is dat niet zo.
    Ook heb ik het veel koud en heb een blauwe plek op mijn voet die ik na mijn weten niet gestoten heb, het doet geen pijn maar gaat ook niet weer weg, vooral onder de douche istie goed zichtbaar.
    Verder ben ik zeer snel moe, echt een gesloopt gevoel en zie ik wat wazig uit mijn ogen.
    eten wil ook niet echt, ik heb wel honger maar gewoon geen zin in eten.

Ik ben al een paar keer naar de huisarts geweest en heb bloed layen prikken. De huisarts heeft me gezegd dat hey stress is, maar ik zou moet weten waar ik stress van moet hebben..de huisarts heeft me doorgestuurd naar een maatschappelijk werker, alleen ik geloof niet dat alles ‘psygisch’ is

zijn er mensen die dit herkennen??

8 reacties
    Reageren
    Emmeke

Hyperventilatie

Reageren
    jopiepopie

Ik ben bekend met hyperventilatie, dat is dit niet..zolang ikij giga ontspan gaat het redelijk goed, al kan het allemaal wel weer spontaan beginnen, maar ik blijf wel last hebben van mijn hals.

Reageren
    Lauriane

Hoi, en je bloeddruk, is die in orde? IJzertekort? Vitamine B?

Reageren
    Miep

Is je bloed ook op vitamine b12 getest?

Reageren
    dokterK

Bespreek met je huisarts waar je bang voor bent, dat het iets is met je hart (toch?). Misschien dat hij je gerust kan stellen door een hartfilmpje te maken.

Reageren
    Anoniem

Hoi, weet je al meer? Ik heb hetzelfde. Huisarts zegt ook hyperventileren, maar dat is t zeker niet.

Reageren
    Anoniem

nee ik weet nog steeds niet echt meer, huisarts kon me op zijn manier ook niet echt helpen. de pijn in mn hals is vanzelf over gegaan en de hartkloppingen eigenlijk ook, die heb ik nog sporadisch het kan zijn dat het te maken had met mijn schildklier omdat die waarden wat anders waren dan normaal.
    ik heb het nog wel snel koud en ben heel snel moe/gesloopt verder ook nog wel eens last van die “adrenaline-bibbers”

Reageren
    Anoniem

Heb precies de zelfde symtonen weet niet wat ik er mee aan moet de huis arts zegt dat het geen kwaad kan maar ik vertrouw het toch niet

Reageren
Reageer op: hart klopt snel en veel last van bibberen en pijn in de hals
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.