Zoeken Vraag het forum

Druk op de borst?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sayodev

Hi iedereen,

Ik ben een vrouw van 22 en ervaar de laatste 3 dagen druk op de borst, soms richting mijn nek en schouder. Ik zat al na te denken en me af te vragen wat het kan zijn.

Nu is het zo dat ik soms ”vergeet te ademen” of vaak diep inadem. Ook heb ik op werk een nieuwe taak waarbij ik zware objecten trek met mijn linkerarm. Zou het een van deze twee dingen kunnen zijn? Voorheen had ik de pijn bij inspanning maar nu komt het ook een beetje in rust. Ik lees ook dat het zou kunnen komen van de warmte.

De pijn is soms zeurderig, en kan bij zware inspanning een uur aanhouden. In rust zijn het kleine steekjes. Ik wilde morgenochtend de huisarts bellen hiervoor, want ik maak me zorgen maar ik probeer voor vandaag nog een (geruststellend) antwoord te vinden.

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan vanuit de spieren kunnen komen. Ga dus toch naar de huisarts die kan dat goed vaststellen

Reageren
Reageer op: Druk op de borst?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.