Zoeken Vraag het forum

Druk op de borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Ik heb de laatste 2 weken weer erg veel last van druk op de borst. Ik heb nu ook vaak tintelingen of “pijntjes” in mijn linkerarm en schouder en ik voel vaak een korte pijn in mijn kaak. Ik ben hier niet echt benauwd bij.

Heb hier al vanaf mijn 17e last van. Heb vorig jaar compleet onderzoek gehad, hart echo, fietstest, bloed etc. en daar kwam niets uit.

Maar de klachten blijven maar komen en niemand neemt me meer serieus en schuift het af op hyperventilatie.

Ik heb begin deze week in de avond de huisartsenpost gebeld en die zei me ook gene zorgen te maken en maar naar de huisarts te gaan, dat heb ik de volgende dag gedaan en dara sta ik wel bekend als vaste klant en ze heeft niet eens naar mijn hart geluisterd… Alleen maar gepraat over waardoor ik deze klachten houdt dat het iets psychisch is.

Nou had er vandaag dus weer de hele dag last van en regelmatig tintelingen en pijntjes in de kaak,arm of schouder en heb dus weer met de huisartsenpost gebeld en ze nemen me gewoon niet serieus! Omdat ze gewoon naar het verleden kijken en daarom zeggen dat ik niks kan hebben.

Als je druk op de borst hebt icm tintelingen/pijntjes in de linkerarm en kaak moeten er toch alarmbellen gaan rinkelen? Dit heb ik ook net tegen de dokter gezegd en die zegt doodnormaal nou bij mij niet hoor met jouw geschiedenis, en dit zeggen ze allemaal want krijg elke keer een andere aan de telefoon.

De druk op borst is trouwens op het midden.

Dit begint gewoon echt mijn leven over te nemen…

3 reacties
    Reageren
    Lola

Kijk maar eens bij de symptomen van hyperventilatie op deze site. Erg herkenbaar.

Groetjes

Reageren
    Anoniem

Ja maar dit zijn ook symptonen van hartproblemen.

Ik heb vroeger vaak last gehad van hyperventilatie en dat kwam nooit in deze vorm.

Reageren
    Har

Heb hier al vanaf mijn 17e last van. Heb vorig jaar compleet onderzoek gehad, hart echo, fietstest, bloed etc. en daar kwam niets uit.

Dus?

Reageren
Reageer op: Druk op de borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.